Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Tack för påminnelsen. Det får bli ett nyårslöfte att "få tummen ur" och göra det. :)
Samma här.. Baksätet måste få en omgång. Framstolarna har jag varit duktig o gjort. :)
Steffe3 skrev:Har en liten laddning medel och sånt på väg från BBV för just det ^^ Jeans och ljust läder är ingen bra kombo >_<
Du får skaffa ljusa jeans.......... :oops:
Såhär ser den ut, hade en 5 tums garmin liggandes hemma som fick bli del av projektet. För att fylla ut tomrummet runt om skärmen blev det en laserskuren svart akrylbit, med monterad mikrofon för bluetooth och röstkommando samt en liten garmin-logga för att det ska se lite trevligare ut :)
Bilagor
DSC_0120.jpg
DSC_0120.jpg (788.71 KiB) Visad 4287 gånger
Micce1980 skrev:Tvättade den precis och, äsch förra årets skämt tål att uttrepas, tvättade bilen och den blev "ren". :mrgreen:
Mötte en svart V50 med en sån "röd mule" i grillen i tisdags 30/12. 8)
Användarvisningsbild
av P210
NHansson skrev:Såhär ser den ut, hade en 5 tums garmin liggandes hemma som fick bli del av projektet. För att fylla ut tomrummet runt om skärmen blev det en laserskuren svart akrylbit, med monterad mikrofon för bluetooth och röstkommando samt en liten garmin-logga för att det ska se lite trevligare ut :)
Snyggt! en Volvologga i uppstarten så ser det ut som original sedan, har du kunnat koppla den över "nyckeln" med auto on/off?
Hur styr du hissen? jag kopplade min till en dold manuell strömbrytare, fäller den sällan...
Min är en Tomtom med ovanliga skärmstorleken 6" (de flesta GPS:er är 5" eller 7"), hade med mig plastramen till Media Markt och tog den som var närmast, fast jag fick justera den lite i bandputsen för att få i den till slut!
Bild
fjohan82 skrev:
Micce1980 skrev:Tvättade den precis och, äsch förra årets skämt tål att uttrepas, tvättade bilen och den blev "ren". :mrgreen:
Mötte en svart V50 med en sån "röd mule" i grillen i tisdags 30/12. 8)
Hehe ooh tusan det har börjat slå!! Mycket snyggt va? Dock var det isf inte jag såvida du inte är i Örsterrike.
Snyggt NHansson!
Och ditt med P210 men det vet du ju, fan, nu ger ni mig ju bara massa dumma idéer. :D
  • 1
  • 258
  • 259
  • 260
  • 261
  • 262
  • 1912
AC & kylfläkt

Köpte en av Trodo som skickades med brunt oms[…]

Jaha, det är en större modell ser jag.[…]

Byte inre styrled

Var under bilen och skulle lokalisera min läc[…]