Steffe3 skrev:grillchips skrev:Oj! Läskigt, "tur" att det inte blev värre. Men samtidigt får rövhålet skylla sig själv, jag förstår inte hetsen kring att ta sig förbi.
Nu har jag ingen direkt motorstark bil men jag tvekar och viker i 9/10 fall tillbaka om jag passerat skylten som anger hur långt det är KVAR på 2-filigt och väljer hellre att köra om på nästa öppning.
Samma här. Även om jag kanske har prestandan att göra det, så känns det så korkat, när man vet att det kan bli som i klippet.
Nyfiken på att höra hur det gick efteråt dock, om han/hon erkände att han/hon är dum som ett troll etc :p
Hon var väldigt ångerfull. Därför klippte jag bort lite annat... :)
Blev inte mycket skador på släpet, men hennes bil var helt åt helvete på högra sidan. Tyvärr tog jag sådan dålig bild...
Men hon ville åka bort utan att skriva papper, sa att hon kunde fixa det senare. Men jag tror mest på att hon var chockad. Rökte 3 cigg på mindre än en kvart....fråga mig om det blev skador på släpet innan jag ens hunnit ur hytten. Plus att massa annat rörigt...stod och skaka en massa.
Kan inte va arg när nån från ber om ursäkt från grunden, hehe. Men de var bra korkat.