Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

XC90_Executive skrev:Keyless är en av de bästa finesserna någonsin! :D

Dra i handtaget när du ska in, hoppa in i bilen, foten på bromsen och tryck på startknappen. När du lämnar bilen så trycker du på gummiknappen på någon av handtagen på utsidan! :-)-)
x2!
Hur länge sedan är det nu? Skall Joel få "äta upp" det där hur länge som helst. Men är det någon som upplevt att det "fattas" funktioner som man blivit upplyst om att det skall finnas?
Jag får nog tugga på ett tag.. men jag bjuder på det så har jag lite kapital på "ge igen"-kontot om det behövs! ;)

Jag har köpt en begagnad bil där det skulle varit farthållare med, men där det inte fanns. Kollade lite snabbt efter det när jag provkörde, hittade inte knappen o tänkte att jag måste kolla manualen eller fråga säljaren. Glömde bort det... och när jag sen skulle iväg på lite längre resa och använda den fanns den inte.. kollade då bruksen och där knappen skulle vara var det tomt. Eftersom det stod i specifikationen och i annonsen för bilen att den skulle ha det kontaktade jag bilfirman. Kom överens om ersättning på ca 2000kr... Vilket var lite i lägsta laget då själva tillvalet kostade typ 5000kr på den bilen, men jag orkade inte tjafsa och börja prata konsumentköplag med den handlaren för den saken. Körde ändå mest bilen i stadstrafik då..

Tror dom har grävt sin egen grav, kolla bara […]

Jag har fått till mig av phoenix gold sj&au[…]

Har det gått så illa att du inte kan l[…]

måste kolla oem settings idag...ser på[…]