Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perc
Kallvit innerbelysning blir lite som att sitta i tandläkarstolen. Jag har det i bagaget där prio 1 är att se vad man gör, men inne skulle jag inte vilja ha det.
av reverend
Perc skrev:Kallvit innerbelysning blir lite som att sitta i tandläkarstolen. Jag har det i bagaget där prio 1 är att se vad man gör, men inne skulle jag inte vilja ha det.
Precis! Har ser man skillnaden pa "6500K" LED och vanliga fargen (inne i bilen);
Bild
Användarvisningsbild
av Perc
Jag hade själv tänkt köpa denna sats till min bil:

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA ... t-kit-KI-R

Det är alltså hela takarmaturen som byts ut. Inte bara LED-lampor i glödlampssockeln. Men när jag köpte bagagebelysningsarmaturer av samma tillverkare och såg hur starkt och kallt ljuset blev så ångrade jag mig.

Men om jag körde taxi med en Skoda skulle jag säkert ha köpt dem redan. Det är nog bra med rejäl belysning när gamla (eller berusade) kunder ska betala. :)

Här är btw bagagebelysningen jag talade om. Rekommenderas starkt om nån här har en VAG-produkt som andrabil eller liknande. :)

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA ... your-trunk

Dom passar säkert alla VAG-bilar som tillverkats det senaste decenniet eller så.
På förpackningen stod det "Lamborghini Superleggera" :lol:
Användarvisningsbild
av Perc
Goldencar skrev:Det var snyggt :) Passar det även till V70-07?
Nä, det är inte utbyteslampor utan man byter hela armaturen till en som har inbyggt LED.

Men det finns ju utbyteslampor att köpa. Kolla runt här på forumet, det finns säkert folk som gjort det.

Hej! Instrument (inte ovanligt jag vet) är d&[…]

Carplay Trådlös adapter

@Dejan195 , Ska absolut kolla in ditt försla[…]

Hjälpfjäder till koppling

Men dom är Ja nån som vet? Hur n&oum[…]

Dagens garv

503888d0-80c1-49fe-9028-810d24fbc5db.jpeg :-D […]