...

Moderator: Moderatorer

De flesta kommentarerna är positiva.. Det var när klippen hamnade i Automotorsport som det kom lite "hatare"..
Börjar närma med 1000 prenumeranter nu (135st kvar).. Lite roligt. :p

Har en kille som sett grannen i ett klipp! En lite halvtokig omkörning på smal kurvig väg som han skulle konfrontera honom med.. :D

Trivs väldigt bra med V60´n. (fick du med en nolla för mycket där va?) ;)
Jag är nästan lite avundsjuk på sambon som kör den mest.. eftersom jag använder V70'n i jobbet.
Hoppas jag kan få sensus uppdaterat i samband med service i vår så jag kan få förbrukningsstaplarna. :D
Aaaah!! Haha.. Såklart! Jag är lite jultrött. :D
Den funkade fint! Några klipp mot slutet av sista filmen som är filmade med den.
Alla Volvo V70/XC70 jag har kört med DRL och valt autoläget har haft tända bakljus, och när man slår på torkarna eller regnsensorn startar torkarna tänds halvljuset automatiskt, så något fel är det på V70:n i filmen.
När det gäller hastighetsmätaren så upplever jag ca. 5 km/h differens mellan GPS och hastighetsmätaren med 205/60-16 och ca. 2 km/h med 225/50-17 i hastighetsintervaller mellan 70-120 km/h, och min GPS stämmer bra med polisens laser för det har jag papper på :oops:
Men den där har ju inte DRL tända fram heller utan bara dimljus (eller är det DRL?).. En raggar-mod helt enkelt?! :D
Senare modeller av V70 har åtminstone möjlighet att ha bakljus tända tillsamman med DRL.
Jaha, det är skillnad på Auto och 0-lägena, På min bil har jag DRL utan bakljus i tre lägen, 0-läget, p-ljusläget (när bilen körs) och Auto-läget. :|
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 356
V60 sliter däck bak

Hjulinställning är alltid bra, båd[…]

Smidigast och billigast lär vara att gå[…]

Fjäder dörrlås

Hej, Det finns tillverkare av dessa fjädrar o[…]