thewhitecar skrev:V70 D4 Sport Edition BE II,Eletric silver,automat,klimatpkt,Audio PS Sensus Connect 7,fast drag,el -motor o cupekontakt,nokia hakka 8
-den miljöklassade med 17 tum och 50 profil(ej ballong /skosula)
Levereras av Bilia Uppsala
Hej,
Blir kanon det. V70 med nya D4 (VEA) motorn med 8 stegade automatlådan och Sport Edition Business Edition II.
Electric silver lär bli elegant också. Klimatpaket med rattvärme lär bli välkommet.
Blev det med Volvo On Call (VOC) också?
Drag bra att ha. Elmotorvärmare i en diesel kan ju behövas men är nog rätt ovanligt skulle jag tro.
Hakkapeliitta 8 dubbat lär ge bra bett.
Har själv en V70 MY14 D3 manuell Business Edition (Seashell beige metallic) med klimatpaket och VOC.
Jag kör med Continental Ice Contact dubbat på min.
Har snart passerat 3000 mil nu med min under ett års körning. Helnöjd med min V70 hittills.
Man kanske kunde tro att V70 MY15 inte skulle stå sig riktigt mot konkurrenterna t ex WV Passat, BMW 520, Ford Mondeo men den verkar stå sig riktigt bra trots att den är till åren kommen. Men man brukar ju säga att sista årgången är bäst?
Visserligen tyckte Teknikens Värld i nr 26 -14 att WV Passat Sportscombo 2.0 var nåt strå bättre än V70 D3 (gamla 2.0 lit 5 cyl) automat men i senaste Vi Bilägare nr 18 -14 så ansåg testlaget att V70 D4 (VEA) manuell var den som gick segrande ur testet mot WV Passat Sportscombi TDI 240 4Motion och BMW 520d Touring xDrive.
Gissar du blir riktigt nöjd med din nya V70.
/Bo
V90 T6 Recharge Inscription MY22. Tidigare V70 D3 Momentum Business MY14.