Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av TureMagnusson
Idag står det på "Min Volvo" att min bil är byggd och på väg att levereras från Torslanda. :)
Hur lång tid har det tagit för er andra att få era bilar efter att de byggts? Det står att jag ska få den v. 4 men det vore ju kul om den kunde levereras lite tidigare än så...
av Rudolfs
Ca 3 veckor
av TureMagnusson
Rudolfs skrev:Ca 3 veckor
I så fall kanske v. 4 kan stämma, med tanke på alla kommande helger och ledigheter...
Användarvisningsbild
av Perra83
TureMagnusson skrev:
Rudolfs skrev:Ca 3 veckor
I så fall kanske v. 4 kan stämma, med tanke på alla kommande helger och ledigheter...
Vi fick bilen snabbare men då var det inga helger... åk förbi handlaren och kolla varje dag :wink:
Användarvisningsbild
av leiwi
TureMagnusson skrev:Idag står det på "Min Volvo" att min bil är byggd och på väg att levereras från Torslanda. :)
Hur lång tid har det tagit för er andra att få era bilar efter att de byggts? Det står att jag ska få den v. 4 men det vore ju kul om den kunde levereras lite tidigare än så...

Ja om du inte bor i någon obyggd så tar det ca 1vecka för åf att få bilen ,men nu kanske din åf tar extra julledigt men att du skall kunna få bilen efter helgerna tror jag på om det inte är så att du har massa
utrustning som skall monteras av åf :D :D :D
av TureMagnusson
Zanders skrev:Hade din kö räknat ner till 0? Min står på 4700 :( beräknad v7!
Nej, jag stod på 2970 ungefär.
V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,felco[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]

Ta bort motorn från oket och kolla om dina s[…]