Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av spelkvist
För er som undrar hur det gick så fick jag tillbaka bilen igår den 20/12-14 och de hade bytt kofångare fram och bak, och nu stämde de betydligt bättre i färgen, vart ett garanti jobb, så slapp tjafsa iallfall!

de hade putsat iordning bilen och ställt den i bilhallen igen bredvid en v60 polestar, och enligt mig och skadebesiktaren så skillde de sig i färg mellan front och plåt på v60n fast den har vanlig vit och min stämde de till 100% inne i bilhallen, och även ute i dags ljus! återstår att se hur den ser ut i mulet väder, annars får jag de byta igen!

så till ni som har samma problem som mig, tveka inte att höra av er till eran återförsäljare!

Bild
samma färg ?

// Linus
Användarvisningsbild
av meko
Kul att det verkar som att det fixat sig! :D
Men, alltså, vad jag undrar är hur det överhuvudtaget kan bli så här? Jag menar, man kan flyga till månen, men..! :shock:
av stavas
Allt går att lösa, men det ska vara ekonomiskt försvarbart också. Visst, vi kan åka till månen, men det kostar några miljarder. Volvo måste tjäna pengar på bilarna...
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]