Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av EjS
Droopy skrev:Volvos vinge är för utseendets skull, inget annat.
Präcis som R-design, fälgar, led lampor, volvo skylten, osv.

Det är väl ok :)

Alternativet är Fiat Multipla!
av Petzzon
Njaaa den är ju även bra för att se vem som automatvättar sin bil och därmed också smäller upp dörren i sidan på din bil....

Kanske lite långsökt men eftersom diskusionen varir uppe i tråden tidigare kunde jag inte låta bli :D :D :D :D

Så parkera aldrig intill en bil med vinge som inte är ren.....
Användarvisningsbild
av EjS
Petzzon skrev:
Njaaa den är ju även bra för att se vem som automatvättar sin bil och därmed också smäller upp dörren i sidan på din bil....

Kanske lite långsökt men eftersom diskusionen varir uppe i tråden tidigare kunde jag inte låta bli :D :D :D :D

Så parkera aldrig intill en bil med vinge som inte är ren.....
Ja det är skittråkigt. Jag altid tyckt att det var en nackdel med tjänstebilar.

Vet inte hur det är i Sverige men i Danmark bryr folk sig inte om de har tjänstebil. Och iom det ofta i dk inte löner sig särskild mycket med tjänstebil - så blir enda fördelen att självrisk och småskador betalas via jobbet.

Är ganska säker på att problemet ville bli mindre om alla hade privatbil :)
av oldtimersmc
Kan iaf rekomendera V-parts de är ett mycket seriöst företag så du kommer att bli nöjd med deras produkt och om det påverkar hur skitig bilen blir i normalfallet skulle jag iof kunna ge ett riktigt objektivt svar på då jag har 2 st identiska v70 den ena med full dress och den andra utan "vinge". Men det är egalt för den stora skillnaden är estetisk och den är STOR. Ser naket och ofullständigt ut utan vingen så BASTA! Handla vinge och R-designram till dimljusen då är skutan fullständig...

Update: blir inte den bilen jag har länkat bl[…]

När byttes bränslefilter senast?

Stefans 968

Bra val. Det röda såg väldigt myck[…]

Vad ska jag köpa och varför?

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300[…]