...

Moderator: Moderatorer

Gällande förmodade firmabilar så kan jag utifrån min erfarenhet i byggbranschen nämna att majoriteten skiter i om lampor funkar eller ej. En kollega tittade ALDRIG på instrumentpanelen och jag vet inte hur många gånger vi fick komma med bensin, kylarvätska osv. Det var först framåt besiktning som bilarna sågs över, så.. en gång per år. Och först då byttes ev lampor som var trasiga. Tragiskt men sant.
Lövet skrev:Möter ni samma enögda bil hela tiden eller hur vet ni att lampan inte gick sönder 1 minut tidigare?
Jag har mött samma enögda Laguna varje morgon i typ en månads tid nu. Vi har samma tider och åker åt motsatt håll.
Du är absolut välkommen att lägga upp klipp om du har nått att visa. :) Tänk på att inte ta med allt för mkt "onödigt" innan och efter om det inte har betydelse för situationen. Behöver du redigeringshjälp kan du ta o skicka pm till mig så kan jag görsöka hjälpa. ;)
joel80 skrev:Du är absolut välkommen att lägga upp klipp om du har nått att visa. :) Tänk på att inte ta med allt för mkt "onödigt" innan och efter om det inte har betydelse för situationen. Behöver du redigeringshjälp kan du ta o skicka pm till mig så kan jag görsöka hjälpa. ;)
Tackar! Movie Maker ftw! ;) Blev nog lite för långt på det första klippet, annars tyckte jag att klippningen var bra :)

Hade ingen aning om vad fin jag skulle döpa filmen till, så det fick bli "The magic of Swedish drivers" Bild

Märkte nu att vidvinkel faktiskt gör en ganska stor skillnad när det gäller avstånd osv på filmen, 120 grader är det på den kameran.

Här kommer filmen!

http://youtu.be/oyFsBMgKgrE

Den där som nästan svänger i dig var lite läskig! Kändes som att han såg sig men ändå tyckte det var ok att placera sig i halva din körbana.
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 356
Hjälp! Vad har hänt?

Har en v70 classic d3 automat fwd 2016 som gå[…]

Flexifuel, etanol - bensin

Ja, idén om att köra på lokalpr[…]

V70-05 B5254T2. Bytte strålkastare till devi[…]