Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Sceptic
Jag har, peppar peppar, klarat mig från småtjuvar som stjäl detaljer från min R-Design men om det skulle hända så skulle jag aldrig köpa av samma småtjuvar på tradera, blocket eller vad det nu kan vara. GARANTERAT stöldgods :twisted:
Användarvisningsbild
av SvenB
Detta hjälper ju inte TS, men jag tror att man på något sätt måste få dessa salusajter att kräva mer av de som annonserar. Att mycket som säljs där är stöldgods, är väl ingen vågad gissning. :twisted:
av v70claes
Hemma är det inga problem, frun kör in till Malmö om dagarna, det är där det sker, på en stor p-plats med många människor i rörelse, på dagtid...Blir ju helt matt på folk...
Användarvisningsbild
av leiwi
v70claes skrev:Hemma är det inga problem, frun kör in till Malmö om dagarna, det är där det sker, på en stor p-plats med många människor i rörelse, på dagtid...Blir ju helt matt på folk...

Tråkigt den attityden som blir allt vanligare vad gäller det mesta ."ALLA SER MEN INGEN INGRIPER" :-(O) :-(O)
Användarvisningsbild
av SvenB
leiwi skrev: Tråkigt den attityden som blir allt vanligare vad gäller det mesta ."ALLA SER MEN INGEN INGRIPER" :-(O) :-(O)
Överföringsbart på de som köper sådana delar på Tradera, Blocket och liknande ställen. ALLA VET ATT DET I DE FLESTA FALL ÄR STULET, MEN ÄNDÅ KÖPER DOM. :-(O)

När byttes bränslefilter senast?

Stefans 968

Bra val. Det röda såg väldigt myck[…]

Vad ska jag köpa och varför?

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300[…]

Volvo V5 D2 2012. Koppling

Hej Kopplingen tar fint och jämt i börja[…]