Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av HMatsson
Installerat vida 2012 kan detta användas som verkstads handbok utan dice, endast för att komma åt parts samt se sprängskisser?
Användarvisningsbild
av wissel
javisst.
av HMatsson
fyller i modell men får bara upp egenskapen eller metoden stöds inte av oljektet när jag fyller i bilmodell, eller detta ska inte göras under bilprofil?
av HMatsson
har försökt detta men kommer inte längre än menyerna efter det. tog hela numret som man ser från vindrutan utifrån på vänster sida
Användarvisningsbild
av Tomas88
Flyttar till allmänt eftersom frågan ej är modellspecifik.
Användarvisningsbild
av Perra83
HMatsson skrev:har försökt detta men kommer inte längre än menyerna efter det. tog hela numret som man ser från vindrutan utifrån på vänster sida
I 2014A så skriver man in VIN numret fördelat i två rutor och då får du upp bilen direkt sen är det bara att gå vidare.
av HMatsson
har 2 rutor den ena står som vin och den andra som chassis ska en del av vin nummret stå i chassis?
Användarvisningsbild
av Perra83
HMatsson skrev:har 2 rutor den ena står som vin och den andra som chassis ska en del av vin nummret stå i chassis?
Ja skrev det som fick plats i VIN resten i chassi.
av HMatsson
ingen lycka med det heller dessvärre=( [Borttaget, här diskuteras INTE piratkopiering! /Mod]
Bensinpump till B27A 1978?

Min erfarenhet av Volvo är att man ibland h[…]

ljudet av ett dött batteri?

Stämmer att det var så jag gjorde. Me[…]

Jordpunkt V70-12

Det var bilens manual jag menade. Se bild. Den har[…]

Hej, fyndade för ett år sedan en V70 10[…]