NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Stoffemannen78
Hej.
Hade tänkt införskaffa stänkskydd både fram och bak till bilen.
Vid leverans så är de svarta. Bilen är silvermetallic.
Ska jag lacka dem eller vad säger ni? Ser det dumt ut med svarta?
/Stoffe
av Lövet
Det ser utmärkt ut med svarta. Lacka dem inte, de syns dubbelt så mycket och det ser ut som bilen släpar i marken!
Användarvisningsbild
av Micce1980
Jag gillar med de olackerade, nu har jag iof en svart men ändå. Här finns en som tycker annorlunda och smaken är ju olika :) http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 25#p916425
av Lövet
Visst tycker man olika men bilens linjer förstörs ju fullständigt. Istället för en plan undersida får ögat två stycken lodräta linjer som släpar i marken...
av Stoffemannen78
Lövet skrev:Det ser utmärkt ut med svarta. Lacka dem inte, de syns dubbelt så mycket och det ser ut som bilen släpar i marken!
Hmm, var också inne på det där spåret om att de syns för mycket och att det ser ut som om man släpar gumpen i marken så att säga.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Stoffemannen78 skrev:
Lövet skrev:Det ser utmärkt ut med svarta. Lacka dem inte, de syns dubbelt så mycket och det ser ut som bilen släpar i marken!
Hmm, var också inne på det där spåret om att de syns för mycket och att det ser ut som om man släpar gumpen i marken så att säga.

Googla runt lite bilder och känn efter. Som denna, enligt mig snyggt. :-)-)
Bilagor
volvo-v50-837799_26092990.jpg
volvo-v50-837799_26092990.jpg (101.61 KiB) Visad 390 gånger
Användarvisningsbild
av Zanders
Jag tycker det är snyggare med lackat men smaken är ju som baken :roll:
inga bra bilder tyvärr.. men här är min.
Bild
Bild

Nice, det där har jag tänkt att gör[…]

V60(19-) Cross Country US Import

Hej Jag är lite sugen på att importer[…]

Det är för dåligt, men hoppas att […]

Trasig taklucka

Blir svårt iom att hela glasluckan och delar[…]