Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Maximuspro skrev:Snygg bil! I instrumenten under km/h siffran, hur har du fått hastighetsskylten o symbolen av en bil? Kanske ser ut så i sportmode? Har försökt få hastighetsbegränsningarna att visas men hittar ingen inställning.
Har du driver support paketet? Ingår i den nämligen. :)
Användarvisningsbild
av Perra83
Rudolfs skrev:
Maximuspro skrev:Snygg bil! I instrumenten under km/h siffran, hur har du fått hastighetsskylten o symbolen av en bil? Kanske ser ut så i sportmode? Har försökt få hastighetsbegränsningarna att visas men hittar ingen inställning.
Har du driver support paketet? Ingår i den nämligen. :)
RSI? Finns även på de äldre :wink:

Kalasfin bil! Synd bara att årstiden är piss för en ny och fin bil.
av Rudolfs
Ja ni har säkert bättre koll än mig ;) ja årstiden är bajs för det. Men jag gillar o tvätta ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
Dedär sätena ser så ohyggligt sköna ut, grattis till bilen! (Instämmer med resten, riktigt snygg!)
av Rudolfs
Dem är så sköna som dem ser ut, Därav valet ;)
av erikaeger
Grattis till en väldigt fin bil!
Har själv beställt en V60 D4 AWD, är nyfiken på vad man kan förvänta sig för förbrukning, det får du gärna rapportera om! =)
Samt självklart fler bilder så man kan stilla väntan på den nya kärran lite... :P
av Rudolfs
ImageUploadedByTapatalk1418639584.821657.jpg
ImageUploadedByTapatalk1418639584.821657.jpg (162.49 KiB) Visad 684 gånger
Såhär såg det ut när jag parkerade på jobbet idag :) får väl se om den sjunker senare.

Använder aktiva farthållaren nästan hela vägen till jobbet :) bästa funktionen öht!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina n&[…]

Byta till elstol VolvoS60-13?

Har en Volvo S60 -13 med skinnklädsel dä[…]

Har liknande problem som i denna tråd, men p[…]

Du har ju en -13 så då lär ju en […]