Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av JAMES
--------------------------------------------------------------------------------

HAR KÖPT EN XC90 T6 04 OCH HAR UPPTÄCKT EN SIMBASÄNG VID PASSAGERASÄTTET, TROR ATT DE LÄCKER FRÅN AC HAR TORKAT , SOM FAN OCH TROR MIG HA KOLL PÅ LÄCKAN E DE NÅGON SOM VET MER VAD JAG KAN GÖRA?
Användarvisningsbild
av JAMES
Har dränkt min modul till min dvd , e de någon som vet var jag kan få tag i en billigare, än va volvo vill ha" 5495kr".Jag tror att de e en original
del, den ska heta Visteon
av Ugbugg
Sparkz måste ha fått en defekt Abloy klass 3 :D
Användarvisningsbild
av CarMan
jag vet inte vad XC90 utbytes enheter kostar. men en till övriga p2:or ligger på 1500:- på volvo
Användarvisningsbild
av elmuppo
JAMES skrev:Har dränkt min modul till min dvd , e de någon som vet var jag kan få tag i en billigare, än va volvo vill ha" 5495kr".Jag tror att de e en original
del, den ska heta Visteon
Okej.

Visteon gör dvdspelaren för TV skärmen bak, inte för navigatorn.
Pratar du läsaren för NAVIGATORN eller för Entertaiment paketet bak?
Användarvisningsbild
av JAMES
Entertaiment paketet bak
Användarvisningsbild
av cycler
Och framför allt.......... skrik inte...dvs använd inte CAPS-LOCK när du skriver.

/C
av S40T4
Kolla om dräneringen funkar inter vindrutan. Häll vatten på plasten vit torkarna, unter vindrutan och kolla om vattnet försvinner och vart det tar vägen.Vattnet ska rinna ut genom en kanal undet bilen/nertill i motorrummet.
Användarvisningsbild
av greeeken
cycler skrev:Och framför allt.......... skrik inte...dvs använd inte CAPS-LOCK när du skriver.

/C

Nä men låt han få skriva med stora om han vill.
Skrik inte? för att han skriver me stora? Kom igen det syns ju bättre :D

Precis! Man kan hävda att det är kö[…]

När jag släpper upp bromspedalen knarrar[…]

XC70 2016

Vi har just en XC70 från 2016 på g&ari[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Har man bytt mycket grejer kan det ta en stund i[…]