Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ok.. bra bra! Han fick alltså säga till om det?

Man kan tycka att det borde ingå med all reklam om Service 2.0 med fria uppgraderingar..
Har du köpt en Porsche Joel? :)
Haha.. Nä nu är det klarköpt på ett tag! Det var montörens tror jag.. Eller nån bekant till honom. :)
joel80 skrev:Ok.. bra bra! Han fick alltså säga till om det?

Man kan tycka att det borde ingå med all reklam om Service 2.0 med fria uppgraderingar..
Den där skiten blir jag också irriterad på. Visst inga stora pengar men gör då för %)#¤= inte reklam om att "uppdateringar ingår" om det bara är vissa få av volvo utvalda uppdateringar som kunden inte ens får veta vilka de är... Säger man gratis uppdateringar i största allmänhet känns det ju solklart att det är -alla- uppdateringar man får.
Besiktigat idag! Blankt papper.. (Skulle blivit lite upprörd annars...)

Sen har jag bokat tid för polering, ditec och foilering av instegen bak (Så jag slipper vara nojig för ungarna som kliver in med grusiga skor)! :)
Den kommer bli så fin inför våren. :)
Inget speciellt.. Det var inget alls som dom reagerade på. Jag hade med mig verktyg för att snabbt kunna ställa ner ljuset om det hade varit för högt. :)
Har haft märklig händelse vid 3 tillfällen nu sen köpet i november och fick hjälp av Brainy att kolla felkoder förra veckan.
Felet har uppstått vid start, då bilen varit sjukt seg och inte orkat något alls. Gaspådrag funkar inte och den går inte upp i varv. Alla gånger har det funkat igen om man stängt av bilen, väntat ett litet tag (5-10 sek bara) och sen startat igen.
De gånger den fått motorstopp och man startat igen utan att först slå av tändningen har felet kvarstått.

Märkliga felkoder på cylindrarna:
Bild

Bild

Har service om en månad och teknikern ska kolla lite snabbt på det då. Funderar på vad det kan vara, och hur stort liv jag ska göra av det mot säljaren...
Idéer?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 19
V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,felco[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]