...

Moderator: Moderatorer

Han kanske är yrkeschaufför. Om man är i trafiken hela dagen, är det jobbigt att bli förbannad i ett kör på alla stolpskott. :)
Jag har många gånger funderat på vad han kan tänkas jobba med. Jag vet att han tidigare rattat sina föräldrars Prius, i bilen verkar det ofta sitta samma personer, framförallt en kille som inte är blyg i tonen när folk klantar sig. Så jag vet faktiskt inte, om det bara är samåkning eller om han kanske kör bud eller liknande då han verkar röra sig i city och norr-/västerort väldigt mycket. Dialekten är väl snudd på Dalarna också, om vi nu ska gå in på detaljer. :lol:
Haha..
Jag blir inte förbannad så ofta.. även om jag inte är i klass med Thedll1 och hans filbunkeslugn! :) Jag tycker det kan vara på sin plats att tuta ibland även om man inte är arg.

Han hade klipp uppifrån Sundsvallstrakten i somras. Att beropå dialekten. :D
vetten:
Kolla här, hela en sida bakåt i tråden! ;)
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 25#p925627

Edit:
Härligt mos det hade blivit av personen i buss-scenen.
Taxin som svängde framför dig, blinkade denne ens? Svårt att se i klippet, precis livsfarligt oavsett!
vetten skrev:
BennyL skrev:Jaha, då har man Joel att se upp med på E4:an mellan Stockholm och Uppsala och nu Vetten inne i Uppsala... :oops:
Simma lugnt bara så är det ingen fara :lol:
Nä, jag är inte orolig för egen del att fastna i vare sig Joels eller dina klipp... Gör jag det så är jag någon statist eller rundningsmärke bara :mrgreen:

Ös på, det finns mycket spännande i Uppsalatrafiken att titta närmare på!
Ett lite kortare hopkok.. Och med ett litet avsnitt i mitten med korta klipp från en enda dags belysnings-nötter.. och då skippade jag de vanliga dimljusterroristerna, samt missade säkert en och annan när jag gick igenom materialet.
När man tänker på vad vi har för tid på året så är det rätt jävla tragiskt att så många kör med trasig eller felaktig belysning.

Jag kanske retar mig för mycket.. men seriöst, den här tiden på året märker man väl om man har trasiga lampor?! Okej att man kan missa det en tid under sommaren då man inte kör i mörker... Jag förstår mig inte på vissa förare...

[youtube]cADdcxNgkXQ[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=cADdcxNgkXQ
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 356
S40 1.8f ac problem

Fick hem en kondensor av märket nrf, när[…]

Den har jag aldrig sett förut. Kikade lite p&[…]