...

Moderator: Moderatorer

Haha var hittar du alla nötter? :wink:
mobe skrev:
Micce1980 skrev:Haha var hittar du alla nötter? :wink:
08-området :)
Tydligen, är numera bosatt i Malmö och befarade nästan det värsta inför flytten, visst finns det nötter men annars fungerar trafiken bättre än i de två mellanstora städer jag bott i innan.
Micce1980 skrev:
mobe skrev:
Micce1980 skrev:Haha var hittar du alla nötter? :wink:
08-området :)
Tydligen, är numera bosatt i Malmö och befarade nästan det värsta inför flytten, visst finns det nötter men annars fungerar trafiken bättre än i de två mellanstora städer jag bott i innan.
Skall nog tilläggas att 019-området är långt ifrån förskonat
Jag hittar rätt mycket dumheter i Gävle också och även i Uppsala dom gånger jag kör igenom där.
grillchips skrev:
Lastbilen skrev:Lånar tråden genom att slänga ut två klipp :)
Dina videos har jag sett förut, tror även de har länkats här på forumet tidigare, kul att du hittat hit!
Hur sugen blir du på att trycka till bilarna som är riktiga rövhål ibland? Tänkte bland annat den röda passaten som susade förbi din vänster i rondellen, men även den Schenker-lastbilen som sakta smög sig förbi dig för att sedan lägga sig ett par meter framför och även bromsa?! :-(O) :-(O) :-(O)

Jaha, va kul :)

Jo, alla dessa som kör om för att sen sakta ner eller liknande. Då är man sugen på att ha nån gummikudde fram till för att kunna knuffa på lite.

Värst är nog alla som inte kan blinka i rondeller eller liknande. Vet inte hur många gånger man stannat med lastad 24metare, bara för att se människan svänga av.
För ett par veckor sedan så tutade jag till med starkhornen på en sådan, som visa sig va en kvinna i 35 års åldern. Med en kaffekopp i "blinkershanden"! Hon hoppa till rejält...hoppas kaffet var riktigt varmt! :twisted:
Joel80: Hur tusan bädar du in youtubeklipp? Har försökt samt sökt information här och på webben men lyckas helt enkelt inte tyvärr.
Lastbilen skrev:
grillchips skrev:
Lastbilen skrev:Lånar tråden genom att slänga ut två klipp :)
Dina videos har jag sett förut, tror även de har länkats här på forumet tidigare, kul att du hittat hit!
Hur sugen blir du på att trycka till bilarna som är riktiga rövhål ibland? Tänkte bland annat den röda passaten som susade förbi din vänster i rondellen, men även den Schenker-lastbilen som sakta smög sig förbi dig för att sedan lägga sig ett par meter framför och även bromsa?! :-(O) :-(O) :-(O)

Jaha, va kul :)

Jo, alla dessa som kör om för att sen sakta ner eller liknande. Då är man sugen på att ha nån gummikudde fram till för att kunna knuffa på lite.

Värst är nog alla som inte kan blinka i rondeller eller liknande. Vet inte hur många gånger man stannat med lastad 24metare, bara för att se människan svänga av.
För ett par veckor sedan så tutade jag till med starkhornen på en sådan, som visa sig va en kvinna i 35 års åldern. Med en kaffekopp i "blinkershanden"! Hon hoppa till rejält...hoppas kaffet var riktigt varmt! :twisted:
:-)-)
Micce1980 skrev:Joel80: Hur tusan bädar du in youtubeklipp? Har försökt samt sökt information här och på webben men lyckas helt enkelt inte tyvärr.
Menar du på forumet?

Om man väljer besvara eller citera så hamnar man ju i redigerinsläget.. Där finns det ju en Youtube-knapp som får fram en kod som ser ut så här:
Kod: Markera allt
[YouTube][/YouTube]
Då sätter man in den där youtube-filmkoden där mellan. T.ex från youtubefilmen
https://www.youtube.com/watch?v=0Qd-c_hA82I
så är det 0Qd-c_hA82I som ska in där.
Lastbilen: Haha helt rätt! :lol: :lol:

Micce: Inom
[youtube][/youtube]
-taggarna, där emellan klistrar du in "videokoden", för
skulle alltså dQw4w9WgXcQ in mellan taggarna för att det ska lira.

Edit:
Joel var snabb! :D
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 356

Som rubriken lyder.. Startmotorn fastnar i ytterl&[…]

V70 2012 Baklucka varnar öppen konstant

Hej alla på forumet, Jag har försö[…]