Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Dennis86
simonhalmstad skrev:Jag har kört rätt mycket med dom nya S60/v60 r-desingn stolarna med skinn men jag skulle inte välja det igen på en r-design dom där r-design stolarna skinn/nubuck tror jag det heter är bekvämare tycker jag. Lädret i R-design är löjligt tunt.

Okej men då behåller jag nog mitt val.
Jag tyckte själv dom var skönare då man fastnade lite i stolen.
av Dennis86
joel80 skrev:Byta ut handtaget ovanför förardörren till glasögonfodral! :)
Liten option som är praktiskt.. Går också enkelt att eftermontera.
Lika så stänkskydd.. Bra för att minska sprutet längst med trösklarna.

Det tråkiga, enligt mig,med R-design är att man torskar viss komfort. Jag skulle nog vilja ha ett mindre hårt chassi.

BLIS kan ju också vara fint att ha.. Om man inte har svårt för teknik som ibland blinkar o låter. :D
Glas ögon grejen var ett bra tipps då jag alltid brukar lyckas att sätt mig på mina.

Blis är väll standard?
av Dennis86
Kite skrev:Bärkassehållare kanske ? Har det inte själv men funderar på att eftermontera. Varje gång jag har handlat så är det svårt att få någon fasons på plastkassarna i bagaget.

Finns det inte ett lock man fäller upp i bak med krokar som man hänger kassarna på?
av TureMagnusson
Dennis86 skrev: Blis är väll standard?
Du har ju valt Driver Support-paketet. Där ingår BLIS.
Användarvisningsbild
av Kite
Dennis86 skrev:
Kite skrev:Bärkassehållare kanske ? Har det inte själv men funderar på att eftermontera. Varje gång jag har handlat så är det svårt att få någon fasons på plastkassarna i bagaget.

Finns det inte ett lock man fäller upp i bak med krokar som man hänger kassarna på?
Jo precis, det är det som är bärkassehållare ;-)
Användarvisningsbild
av joel80
TureMagnusson skrev:
Dennis86 skrev: Blis är väll standard?
Du har ju valt Driver Support-paketet. Där ingår BLIS.

Ah.. Då är det jag som inte har koll.
I specen för vår V60 med BLIS står det som separat tillbehör utöver Driver Support. Det kanske inte ingick förut? :)
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag är lite förvånad att man avråder dig att ta helskinn :!: Kommer, om jag kan, aldrig mer köpa bil utan skinn. :|

Lysande :-) Du får testa buntbandstricket […]

@fjohan82 , Intressant prissättning :) Ska n[…]

Fel efter byte VVT

Visst vrider du vevaxeln åt rätt h&arin[…]

Belysning

Jag har en S80 -99. Belysningen lägger av ibl[…]