Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
erikaeger skrev:
Rudolfs skrev:2 dagar ungefär tog det
Tack, då ska jag inte ge upp än då!
Du bytte från OCR till Summum eller?
Japp, Jag var dock inte intresserad av en OCR, Jag var bara intresserad av en V60 D4 med ungefärlig Summum utrustning, då rekomenderade min handlare en OCR först. Sen insåg jag att folk fick sina icke OCR mycket snabbare, då vart det ett enkelt val för mig som behöver min bil så fort som möjligt.
Användarvisningsbild
av sony
volvobrasse skrev:Har ni andra som fått era bilar fått dessa på pricken leveransvecka?

Min skulle komma v48. Var klar 46 . Får den nu på torsdag
Användarvisningsbild
av volvobrasse
sony skrev:
volvobrasse skrev:Har ni andra som fått era bilar fått dessa på pricken leveransvecka?

Min skulle komma v48. Var klar 46 . Får den nu på torsdag
Hur många veckor hade gått när du fick ändrad levtid? Samt ändrades veckonummer på minvolvo-sidan?
Användarvisningsbild
av sony
Min lev tid var alltid samma men v48 måndag ringde dem mig och sa att bilen kommer levereras v49 på torsdag.
av erikaeger
Och jag kan också meddela att jag ändrat till Sleipner 18" (ser nästan bättre ut enligt mig, men smaken är som baken) & leverans nu V.6!!
Användarvisningsbild
av volvobrasse
LazerHawke skrev:enligt "Min Volvo" idag 1 vecka kvar men inom parentes beräknad lev 51 hmm
Ja jag fattar inte det där. För mig också står det 3 veckor kvar till leverans men veckonummret är v. 1 :)
Användarvisningsbild
av LazerHawke
volvobrasse skrev:
LazerHawke skrev:enligt "Min Volvo" idag 1 vecka kvar men inom parentes beräknad lev 51 hmm
Ja jag fattar inte det där. För mig också står det 3 veckor kvar till leverans men veckonummret är v. 1 :)
Måste vara 1v till transporten anländer med bilen till handlarn vilket är 11/12 som jag fick reda på att dom skulle få den
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 203

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]