Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
Ja du, llesrof, det är väl inte svårare än att du och gubbstrutt gör ett premiärinlägg på något hästforum där du lägger upp riktlinjerna för de olika inriktningarna... Du kommer nog att göra ett oförglömligt första intryck! :D Typiskt karlar att krångla till det så. :roll:
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
vart i mitt inlägg går det att läsa att jag skulle vilja slå ihop några forum osv ???.
har jag påstått nått annat än att jag vill ha fler brudar här???.

men jag sticker ej under stolen med att jag är mäkta imponerad av att llesrof VÅGAR säga ovanstående
det skulle inte ens jag vågat och jag är inte den som brukar dra mig ska du veta.

jag vill bara ha fler brudar här!! :D

stavvninga Bjur ja på torbjörn75
Med vänlig hälsning gubbstrutt.
Användarvisningsbild
av Allinug
OK, det står ingenstans, gubbstrutt. :D Du halkade med på ett bananskal för att du höll med llesrof.

Men vad är det llesrof skriver egentligen? Att det ska vara mer segregerat?
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
Allinug skrev:OK, det står ingenstans, gubbstrutt. :D Du halkade med på ett bananskal för att du höll med llesrof.

Men vad är det llesrof skriver egentligen? Att det ska vara mer segregerat?
det stod att jag trodde att han fått med det mesta inte hurvida jag höll med eller inte höll med.
vad han skriver får du ta med honom.

Med vänlig hälsning gubbstrutt.
av mijute
Jag är kvinna. Och nybliven medlem här.
Inte särskilt intresserad av genusdiskussionen, inte i något hänseende, desto mer intresserad av min Volvo 244, 1981.
Finns det seriösa trådar på ämnet kvinnor o volvo får ni gärna hänvisa mig dit.
Men ännu hellre hjälpa mig i mitt försök att hålla min volvo i kördugligt skick. Oavsett vem/vad jag råkar vara.
Användarvisningsbild
av joel80
Seriösa trådar på ämnet kvinnor och Volvo tror jag det är dåligt med.. Däremot är det nog fullt med seriösa trådar om alla möjliga Volvos och hur man håller dom vid liv.. och det ska nog duga åt alla, kvinnor som män... och pojkar.. vilket vi ibland tenderar att bli när vi får leka med våra bilar. :)
av *pettson*
Det finns 1000 sätt att trampa folk på fötterna.
Kvinnosakskämparna kämpar för att höja kvinnlig status. Vad det innebär i sej beror på vem man pratar med. Det är man alltså inte överens om.
Mansgrisarna gör likadant för männen. Vad är manligt? Det är man inte överens om.
Sen är resterande som ens bryr sej, rörande överens i alla former, om att ... vi inte ska ha han eller hon. Vi ska ha HEN.
Dom få som är HEN av naturen, då pratar vi om androgyna, vill inte vara HEN dom vill vara han eller hon och ser sej som han eller hon.
Det enda som kommer kvarstå är att man inte är överens.

Här är en gemensam punkt som är enkel för forumet: VOLVO.. gillar du det inte vem du än är och hur du än är, utan finner det fel, så sök ett annat forum.
Så enkelt..
Användarvisningsbild
av SvenB
mijute skrev:Jag är kvinna. Och nybliven medlem här.
Inte särskilt intresserad av genusdiskussionen, inte i något hänseende,...
Jag får väl först välkomna dig till forumet. Men nog är du, åtminstone lite, intresserad av genusdiskussion? Varför har du annars letat upp denna gamla diskussion :?: :D
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]