Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Hej

Tjejen lyckades stänga bakluckan och klämma sönder fästet till en bärsele.. och nu försöker jag hitta ett nytt fäste så man slipper slänga hela selen för en liten trasig plastbit.
Behöver hjälp med att först och främst hitta vad sjutton man kallar ett sånt här fäste. Och om nån har nån idé om var man kan köpa sånna eller liknande.
2014-12-02 17.14.43.jpg
2014-12-02 17.14.43.jpg (265.04 KiB) Visad 562 gånger
av Xynter
Jag vet att de finns på recon.se men de har en minimiorder på 500SEK och det kan vara lite overkill för ett spänne.
Men jag vet att jag har sett sådana på andra sidor också, jag måste bara komma på vilka...

Edit:

Här fanns det också och jag har inte sett några begränsningar i hur lite man måste beställa för heller.
Senast redigerad av 1 Xynter, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av joel80
Tack!! En bra bit längre på vägen nu när jag vet vad det heter! :)
Verkar dock vara svårt att hitta rätt storlek för mig! Jag behöver ett 60mm brett! Hm... Alltid är det nått... :)
Användarvisningsbild
av joel80
Troligen säljs dom ju i par.. men jag måste ha en "exakt" som på bilden då den andra delen (som är hel) är fastsydd i selen! Osäker på om jag får samma styrka och stabilitet i selen om jag sprättar bort den, byter ut och syr igen.. Det är alltså en sån som man bär barn i.. så man vill gärna inte chansa på att det går upp. :D
Användarvisningsbild
av 1314
Kolla med tillverkaren :) Gjorde likadant med min Haglöfsryggsäck. Tog kontakt med dem och de skickade ett nytt på Posten helt gratis :)
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]