Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Kommer här.

Största invädningen från frun är att det inte passar på en mörk bil.... kan kanske hålla med lite. Grymma till vitt skulle jag tro.
Fälgen är 20 tum och det sitter Michelin latitude sport 255/45-20 på.

Bild
Petzzon skrev:Kommer här.

Största invädningen från frun är att det inte passar på en mörk bil.... kan kanske hålla med lite. Grymma till vitt skulle jag tro.
Fälgen är 20 tum och det sitter Michelin latitude sport 255/45-20 på.

Bild
Nice! Fälgbredd?

PM:a pris och bostadsort om du inte vill skriva här.
Petzzon: Snyggt som tusan! Jag håller dock inte med i argumentet även om jag kan förstå det. ;)
Skönt med en fru som bara ser ner på färgen, jag får än idag höra från min tant att jag var dum i huvudet som betalade så mycket som jag gjorde för mina Dotz Roadster FÖRRA året. :D
grillchips skrev:Petzzon: Snyggt som tusan! Jag håller dock inte med i argumentet även om jag kan förstå det. ;)
Skönt med en fru som bara ser ner på färgen, jag får än idag höra från min tant att jag var dum i huvudet som betalade så mycket som jag gjorde för mina Dotz Roadster FÖRRA året. :D
Jag har en fru som gillar bilar, hon är nog mest sur för att hon inte fick 22 tums hjul till den.
Ocean cruise är ok. Dock är det ett problem med smala fem-ekrade på suv, det blir lätt att det ser ut som skateboardhjul. Kolla runt på amerikanska volvoforum, där kan man hitta nåt snyggt ibland!
Mak x-cave är snygga, sitter fint på Xc60 tycker jag. :x
Royger skrev:Nu börjar det bli dags... Har börjat leta erbjudanden igen inför våren.
Några nyheter eller övriga tips?
Mina är till salu! Ny XC60 beställd och jag kommer sälja hjulen till den gamla separat.
Petzzon skrev:
Royger skrev:Nu börjar det bli dags... Har börjat leta erbjudanden igen inför våren.
Några nyheter eller övriga tips?
Mina är till salu! Ny XC60 beställd och jag kommer sälja hjulen till den gamla separat.
Pris?

Fler förslag?

Jag har alltid gjort det själv. Har haft till[…]

Låsa motor och kammar

Vet inte hur vektyget för D5 ser ut eller om […]

Byta torkarblad själv?

tack för alla svar!

Ja det låter som ett elfel. Kanske någ[…]