Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
*pettson* skrev: Det är inte ett dugg häftigt med en fet dieselplym
RAFs konstflyggrupp Red Arrows tycker det är megacool. De har monterat in precis ett sådant munstycke som sprutar in bränsle längst bak i avgasflödet

Bild

Och ingen kan väl vara häftigare än Breitlings team, de kör också med dieselplym.

Bild
av llesrof
Lucif3r skrev:Men sen är det ju liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite skillnad på ett flygplan och en bil... Dessutom är det KONSTflygplan, inte någon fjortis som i det närmaste utgör ett trafikfara pga. skymd sikt för denne tycker det är "häftigt".
Om jag förstod saken rätt så skulle det dröja två och ett halvt år tills trådskaparen får köpa den där A-traktorn. Man måste väl vara minst 16 år för att få köra en sådan och då antar jag att han bara är drygt 13 år nu. Det kan ju förklara varför han tycker att bolmande rök ur en traktorskorsten är så enormt häftigt och eftersträvansvärt.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Lucif3r skrev:Men sen är det ju liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite skillnad på ett flygplan och en bil... Dessutom är det KONSTflygplan, inte någon fjortis som i det närmaste utgör ett trafikfara pga. skymd sikt för denne tycker det är "häftigt".
Exakt samma dieselrök , Skillnaden på pojkar och män är att mäns leksaker är dyrare :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
av *pettson*
Om ts låter bli att ha fordonet i trafiken och i övrigt utövar samma konster som flyggrupperna som det refereras till. Då kan jag möjligen sträcka mej till att tycka det är ok..
Användarvisningsbild
av VolvoRaggarn99
llesrof skrev:
Om jag förstod saken rätt så skulle det dröja två och ett halvt år tills trådskaparen får köpa den där A-traktorn. Man måste väl vara minst 16 år för att få köra en sådan och då antar jag att han bara är drygt 13 år nu. Det kan ju förklara varför han tycker att bolmande rök ur en traktorskorsten är så enormt häftigt och eftersträvansvärt.
Är 15 år :D, lite otydligt i texten att läsa ut men har redan en, tyvärr en bensin

Jag har varit med om nya däck som var helt sl[…]

Volvo 240 B230F går fettigt

Vilket Bosch system hade den gamla motorn och vilk[…]

D4 VEA dricker olja

Det har gått bra turbon är bytt och mot[…]

Felkod, problemet löst

Så grabbar. Efter en runda till skroten f&ou[…]