Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av S60AWD2.5T
jiha skrev:Braindead och Marbas: Tack... :D Undrade ett tag själv om man var för "kinkig" och fånig. Men faktum är att slantar man +300k så vill man ha det man beställt, inte börja med en stor "surdeg" direkt.

Såg förresten att det satt Conti sport contact från 2004 monterat, är inte det lite väl gamla däck? Både i konstruktion och "färsk-datum"

// jiha
2004 ? det kan väl inte stämma?
Inte har man däcklager på Volvo??
Användarvisningsbild
av jiha
Jaaaaaa. :shock: Sandstorm i askfatet, nu släpper vi det här jucket om railes. Det var ett irritationsmoment (Jensen) inte lösningen på världsvält och krig. Trodde i min enfald att detta var ett Volvoforum där man delade smått och stort, fick och gav lite råd/tips.

Ska sluta bry mig om mina I-landsproblem sälja bilen och skänka skiten till röda korset. :oops:

// jiha (hittas hädanefter här)
Användarvisningsbild
av Larre
jiha skrev: Ska sluta bry mig om mina I-landsproblem sälja bilen och skänka skiten till röda korset. :oops:
Kan vi inte rejsa innan? :D
Vi börjar få ihop ett schysst startfält nu. :wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
Jensen skrev:Ja så gör vi såklart. :lol: :lol: :lol:
Får man vara med? beställde nytt chipp till saaben igår :lol: :lol: :lol:

jiha, du tror inte dom har uppkoppling hos läkare utan gränser, vore iaf trevligt med en till Gävlebo här :wink:

/Anders
Användarvisningsbild
av jiha
När ni ber så snällt.. :oops: :oops:

Så.. har jag faktist en saab 9-3 ss Aero -04 som ska lämnas in nästa vecka :twisted: :twisted:

Rejsa låter som ett sunt sätt att "blow some steam"..

// jiha
Användarvisningsbild
av Larre
jiha skrev:
Så.. har jag faktist en saab 9-3 ss Aero -04 som ska lämnas in nästa vecka :twisted: :twisted:

// jiha
Bilen är ok, men med den motorn? Suck! Jag kan blanda saft medan ni andra kör, det är fan ingen idé för mig... :wink:
Användarvisningsbild
av exup
jiha skrev:När ni ber så snällt.. :oops: :oops:

Rejsa låter som ett sunt sätt att "blow some steam"..

// jiha
Haha,kör nu inte sönder nåt :wink:
av buuyuu
Larre skrev:
jiha skrev: Ska sluta bry mig om mina I-landsproblem sälja bilen och skänka skiten till röda korset. :oops:
Då är det bara jag ställer upp också... Som Clark W. Griswald (Ett päron till farsa firar jul) sa: "Burn some dust. Eat my rubber." :lol:
Användarvisningsbild
av Larre
buuyuu skrev:
Larre skrev:
Då är det bara jag ställer upp också... Som Clark W. Griswald (Ett päron till farsa firar jul) sa: "Burn some dust. Eat my rubber." :lol:
:lol: :lol: :lol:
av turbomart
även om jag väl underhållen av era rejs-diskussionen så vill jag inte släppa tråden helt...

Däck från -04! Har du verkligen sett rätt? Det är ju i princip förra årtusendet! :shock:
Det skulle jag aldrig godta! Gummit är ju färskvara! Vem vet, de där sulorna kanske har stått 3 år i ett soligt skyltfönster!

Vidare så kan jag stå i korvståndet vid rejset, mina 140 halvslaka kusar är förvisso snabba som f*n till dagis, men får nog kramp om de kommer ut på en dragstrip... :lol:

En bekant hade en hel del parkslide vid sitt to[…]

Hejsan Jag funderar på att skaffa en ny xc60[…]

hejsan Jag funderar på hur (Blond ventilerat[…]

Bränslytryckgivare

Motor varningslampan lyser och har en felkod som s[…]