- tis 18 nov 2014, 19:12
Om jag minns rätt, ordern frös 141030, produktion steg 1: 141103, prod steg 6; din bil är byggd i går 141117, och idag mail att den är på väg till leverans till bilhandlaren. Den hoppade över steg 2-5 i produktionen vilket hade varit kul att fått följa...men att få mailet och samtidigt se att Min Volvo gick till leverans steg 1, suddade bort tårarna för det.
Det är väl litet tröst till er som hackar i kön och har ett antal veckor kvar, men ni är ändå här förr eller senare och då kommer det att vara er tur snart :D
volvobrasse skrev:Tack PeppeK :DPeppeK skrev:Grattis Mmjohan :DJag tror inte dom jobbar på helger? Förmodligen var den färdigbyggd redan förra veckan, men det har ite blivit uppdaterat förrän idag :)
Ja dom måste ha jobbat övertid i helgen för min hade 1928 igår och idag är bilen färdigbyggd.
Ruskigt gott...
Förresten, hur lång tid tog det från att din order frystes till att den blev byggd ca?
Om jag minns rätt, ordern frös 141030, produktion steg 1: 141103, prod steg 6; din bil är byggd i går 141117, och idag mail att den är på väg till leverans till bilhandlaren. Den hoppade över steg 2-5 i produktionen vilket hade varit kul att fått följa...men att få mailet och samtidigt se att Min Volvo gick till leverans steg 1, suddade bort tårarna för det.
Det är väl litet tröst till er som hackar i kön och har ett antal veckor kvar, men ni är ändå här förr eller senare och då kommer det att vara er tur snart :D
Volvo Duett, 142, 144, 145, 245 totalt ca 10st, Saab 2st, Ford 2st, VW typ 1 3st, Golf 1 st, Skoda 1 st, BMW 1st, Toyota 2 st
Beställd V60 D4 AWD Ocean Race, med...PADDLAR...och...Backkamera...så coolt...
Beställd V60 D4 AWD Ocean Race, med...PADDLAR...och...Backkamera...så coolt...