NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ello
Hej har en v50 - 09 När jag har startat den och ska åka kan han stanna för mig sen blir han SVÅR statat vill inte. har prövat med allt, tagit ur nyckeln, låst låst upp, larmet. Vad göra , åka in och kolla, men det händer bara ibland, helst när han är kall.
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Förtydligat rubriken
Användarvisningsbild
av grillchips
Det underlättar en hel del om du delar med dig av vad det är för motor till exempel. :)

Edit:
Jag ser att du hade samma problem i april i år, fick du det inte löst då alltså trots att bilen var inne på verkstad?
av ello
grillchips skrev:Det underlättar en hel del om du delar med dig av vad det är för motor till exempel. :)

Edit:
Jag ser att du hade samma problem i april i år, fick du det inte löst då alltså trots att bilen var inne på verkstad?

Nej då bytte dom tändspolen , men nu har det inte händ på länge igår var som fan igen försökte 10 gånger minst, ska nog in och försöka med en undersökning på data , tror att det är bränsle pumpen ändå som den andra sa, misstänker det själv

Har du bytt givare eller kalibrera gamla?

Powershiften är felkonstruerad på alla […]

V60 - funktionsfel: strålkastare

Kan svara mej själv nu.. Jag var på Vol[…]

2011 D2 man ryckig gång

Tog av och rengjorde egr-ventilen idag. Voil&agrav[…]