Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvobrasse
Jag läser lite varstans att v. 46 är tydligen en vecka då Volvo brukar komma med erbjudanden? Stämmer det? Exempel?

Min order blir låst 20 nov så kanske man får ett bättre erbjudande ;)
Användarvisningsbild
av Robbi
Japp, bara att stå för sin beställning och aldrig mer se någon annons eller gå in på byggappen och se vad man kunde fått ifall man väntat. Glöm det, gå vidare och njut av din beställning. Hade jag väntat lite så hade jag fått driver supportpaketet. Men nu snackar jag istället skit om bjällerklangpaketet och intalar mig själv om att det är totalt töntigt och omanligt.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Robbi skrev:Japp, bara att stå för sin beställning och aldrig mer se någon annons eller gå in på byggappen och se vad man kunde fått ifall man väntat. Glöm det, gå vidare och njut av din beställning. Hade jag väntat lite så hade jag fått driver supportpaketet. Men nu snackar jag istället skit om bjällerklangpaketet och intalar mig själv om att det är totalt töntigt och omanligt. Bild
Hahaha! Du har helt rätt!:)
av Rudolfs
Robbi skrev:Japp, bara att stå för sin beställning och aldrig mer se någon annons eller gå in på byggappen och se vad man kunde fått ifall man väntat. Glöm det, gå vidare och njut av din beställning. Hade jag väntat lite så hade jag fått driver supportpaketet. Men nu snackar jag istället skit om bjällerklangpaketet och intalar mig själv om att det är totalt töntigt och omanligt. Bild
Eller att dem presenterar en CC modell 4 veckor efter du beställt din vanliga...

Nejdå. Vi e inte bittra vi.
Användarvisningsbild
av leiwi
Håller med , man kan ju vänta ,vänta och kanske bli utan :shock:

Men är det någon som vet om det blir förändringar i utrustning ,paket mm som det gjorde V46 2013 (14) , men i så fall gäller det väl bilar byggda efter v46
Så det är väl ingen ide att vänta med beställningen , eller?
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Min order låses nästa vecka torsdag, så jag har fram tills dess att ändra något om om ooooommm det kommer något extra intressant :)

Vet någon vart man kan läsa om eventuella nyheter för respektive bil? Eller är det just erbjudanden på bygg min volvo?
Användarvisningsbild
av Robbi
Jag har hört vissa neddragningar, ex. Min XC70 sport edition hade automatisk nivåreglering men den skulle bort från v.46. Så det är i slutändan inte så att Volvo helt plötsligt bjuder på saker, de möblerar om för att attrahera olika kundgrupper för att sälja. Som mitt bjällerklangpaket, som jag inte fick, när jag ändå byggde den bilen jag fick, med den nya appens utrustning, visade sig att jag fick rabatt på något paket som motsvarade bjällerklangtjafset.

Är ni nöjda med den bil som ni har byggt och ni har fått rabatter hos säljaren, sådär 30 tusen mot appens pris, kör!
av Hakan975
Fick ett reklammail i brevlådan.
"Väljer du en Volvo XC60, XC70, V70 eller V60 D4 Business Edition bjuder vi på AWD fyrhjulsdrift! Fyrhjulsdriften gör din Volvo till en ännu bättre vinterbil. Till Volvo V70 och V60 ingår dessutom Geartronic automatlåda som till Volvo XC60 och XC70 nu endast kostar 9 900:-."
och
"Vi bjuder på vinterhjul!

Vinterdäck monterade på Volvo Original aluminiumfälg. Gäller nya Volvo V70, XC70 och S80 med order tecknade 10/11-30/11.

Värde ca 12 000 kr."

Vet inte om det gäller alla Volvohandlare
av Rudolfs
Hakan975 skrev:Fick ett reklammail i brevlådan.
"Väljer du en Volvo XC60, XC70, V70 eller V60 D4 Business Edition bjuder vi på AWD fyrhjulsdrift! Fyrhjulsdriften gör din Volvo till en ännu bättre vinterbil. Till Volvo V70 och V60 ingår dessutom Geartronic automatlåda som till Volvo XC60 och XC70 nu endast kostar 9 900:-."
och
"Vi bjuder på vinterhjul!

Vinterdäck monterade på Volvo Original aluminiumfälg. Gäller nya Volvo V70, XC70 och S80 med order tecknade 10/11-30/11.

Värde ca 12 000 kr."

Vet inte om det gäller alla Volvohandlare
Jag tog ju del av Fyrhjulsdrift kampanjen på min bil.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Snyggt, de nämner inte så mkt om att man får en gammal spis o låda på köpet 8)
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]