Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Skaplig kärra!

/Anders
Användarvisningsbild
av Larre
Med den här bilen behöver man inte längre tänka på var man parkerar... För 1,5 MSEK så är den helt säkert utrustad med tillvalet "Aktivt Pansar - Spränger helt enkelt bort bort den som slår upp sin rostiga dörr i din"...
av matzen10
Larre skrev:helt säkert utrustad med tillvalet "Aktivt Pansar - Spränger helt enkelt bort bort den som slår upp sin rostiga dörr i din"...
:lol: :lol:

---< Matz
Användarvisningsbild
av falcon
Jag tycker att den ser lite baktung ut
Användarvisningsbild
av Statsminister
Läser man i texten står det:

"Yttertemperaturmätare, Ny bil. Byggd skottsäker"

Dock ser det ut dom det sitter en svart regplåt på den...
Användarvisningsbild
av Janne3
Tror nog den blir svår såld, vem kan va sugen på en sådan om man inte är hotad dagligen,och en sådan lär säkert beställa en efter sitt behov ,
borde kännas något trög skulle väl tro den väger betydligt över 2 Ton
Användarvisningsbild
av lilleman
falcon skrev:Jag tycker att den ser lite baktung ut
jag håller med dig om det :lol: men det är väl bara en tidsfråga innan alla behöver en sådan kärra :lol: mvh/roger
av Nilsson
När jag hade praktig på SVS en gång i tiden va den ngn oljeshejk som beställde ett antal sånna bilar. Vid leverans lät han sina livvakter gå lös på en av bilarna genom att alla tömma sina mag.. Hehe bilen fick Volvo behålla som minne. Står i Torslanda ngnstans!
Användarvisningsbild
av Larre
Nilsson skrev:När jag hade praktig på SVS en gång i tiden va den ngn oljeshejk som beställde ett antal sånna bilar. Vid leverans lät han sina livvakter gå lös på en av bilarna genom att alla tömma sina mag.. Hehe bilen fick Volvo behålla som minne. Står i Torslanda ngnstans!
Ett rejält leveranstest, skulle man kunna påstå...

Hej Prova stänga av AC.n vid start. Varit e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? […]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]

Ny Kartuppdatering

Det vet jag inte heller. Skulle kunna fråga […]