Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av janischka
volvobrasse skrev:
janischka skrev:Verkar som att leveransvecka kommunicerad av återförsäljare och minvolvo stämmer överens i de flesta fall för er som beställt en V60.
Men hur är det för er som beställt en XC60 OCR?
Jag har ex. fått besked från min återförsäljare att lev ska ske v.50, men minvolvo säger v.7.
Men Åf kan väl inte få annan info än som oss från min volvo, dvs från Volvo?

ÅF sa ca 8 v till mig. Enligt min volvo stämmer inte detta utan det kommer bli 13 v totalt!

Beställt: V60 T3 OCR
Min ÅF påstod att det var problem med informationen som visas på minvolvo, att den inte var korrekt.
Jag undrar om det då bara gäller info från Gent eftersom de flesta härinn, som beställt V60 från Torslanda, verkar ha fått skapligt korrekt info.
av Rudolfs
volvobrasse skrev:När ordern är låst, går den in i produktionsläge då per automatik? Någon som vet? Dvs till nästa steg?
Nopp, Det dröjde nästan en vecka till.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Rudolfs skrev:
volvobrasse skrev:När ordern är låst, går den in i produktionsläge då per automatik? Någon som vet? Dvs till nästa steg?
Och i produktionsläge, hur länge? :)
av Primus
Någon som har erfarenhet av tid från färdigbyggd till leverans? 1 vecka, 2 eller 3 veckor?
av PeppeK
De har ledigt i Belgien nu, dom firar slut på kriget och därav händer inget i kön.

Min har plats 2382 nu och lev. 51 Kan tycka att deras ledighet ligger något olämpligt...jobba på för f_n :lol:
av Rudolfs
volvobrasse skrev:
Rudolfs skrev:
Och i produktionsläge, hur länge? :)
Fortfarande på steg 1 :P snart 2 veckor :)
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 203

Väcker denna tråden för jag har […]

Sten mellan skiva och bromssköld, eller s&ari[…]

Hej Är det någon som lyckats montera s/[…]

Hjälp att hitta delnummer

Pröva först att få lös rö[…]