Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Camel
Denna har ni troligen sett förut men nu inför vintersäsongen kan detta tips vara bra om t.ex. värmepaketet skulle otillräckligt. :wink:

Användarvisningsbild
av Allinug
Hmm, det är knappt att man begriper vad han säger, men han gjorde alltså jobbet med att installera kaminen i 240:n för att han skulle kunna sova i bilen när han druckit för mycket och när han blev trött. :shock: Men han får inte köra på allmänna vägar med bilen... Kanske tur det... :)

Men funktionen med kaminen var ju intressant i alla fall :-)
Användarvisningsbild
av Camel
Allinug skrev:Kör snabbt och lev längre!/.../
Ja, detta är sant enligt Einstein. Men idag missar myndigheterna detta faktum när den samhällsekonomiska påverkan av hastighetsgränserna beräknas. Men det är klart, endast om man kör i hastigheter som närmar sig relativistiska nivåer märks det. Men kanske ändå är det applicerbart på verkligheten. Åtminstone i Sverige. Här ser ju myndigheterna ett måttligt överskridande av hastighetsgränsen som en relativistisk nivå på hastigheten. Åtminstone om man ser till de rättsliga konsekvenser det får... :mrgreen:
av vigg
gubbstrutt skrev:

dom gamla stötfångarna 240in hade är inte dåliga alls :lol: .
Nej, det var stötfångare i dess rätta bemärkelse!
Hade en -78 244 i början på 90-talet. Den puttade jag omkull en stor betongsugga med. När den välte så löft den upp hela framdelen på bilen i kofångaren så framhjulen hängde i luften =) Inga problem, i med backen och drog mig loss. Stötfångaren fram satt precis som den skulle efter även detta, syntes ingenting av detta.
Testa att göra så med en modern bil, blir en hög plastbitar kvar.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Ibland känns det såhär när man väntar på paket :wink:

[youtube]LTlLOF2moxY[/youtube]
Användarvisningsbild
av Allinug
Den här flygbilen, AeroMobil 3.0, är ju helt underbar! Om det inte går att komma fram på vägen, upp i luften bara!

[youtube]kzYb68qXpD0[/youtube]

• 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 162

Verkar som att ID.7 GTX kan få 1800kg fö[…]

Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]