Japp har dubbla uppsättningar av dom nyare, fast finns ingen garanti att piratfälgar har samma diameter på hålen så äkta original( gammal som ny) passar.
Med dom nya menar jag samma som sitter på dagens Volvofälgar:

Dom äldre som jag fick med kopior av till mina pirat Nebula var det bara lösa loggor till där hela framsidan sattes fast med tejp/lim på en generisk navkapsel som råkade ha 62mm centrum så original passade utan modd.

Därav att det luktar skumt om fälgarna när det är den gamla stilen som har kända fejkvarianter.
Lägg till felaktigt/skumt ET och allt annat runt så skulle jag vilja se insidan innan jag ens lade ut pengarna för dessa oavsett om det var 500kr/st eller 5000kr/st.
Kan ju vara original men om cf lagt ner lite energi på fakta så skulle det kännas lite mera äkta än nu med olika bud om ET på bild och text samt inte bemöda sig att lägga ut 300kr för korrekta navkapslar som rimligen borde varit med från början om dom inte är lastgammla.
Har ju dock själv grundlurat massor av folk med mina "specialare" 17" nebula som inte ens var split utan 100% kopior men med ordet "specialare" köpte det att det fanns 17" nebula att köpa om man lade ut pengarna för specialvarianten.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..