- tor 06 nov 2014, 20:09
Hej
Har fått felkod egr ventil för låg signal tidigare. Gjorde rent egr när den satt i bilen så gott jag kunde. Gick bra i 2 mil sedan återkom det. Några dagar efter när jag skulle lämna jobb så gick bilen som en påse nötter. Och fick fram dessa felkoder
Även tillägnas att bilen tappar varv. Står man stilla och hålet varvet på 2000 så hoppar de o faller efter någon sekund.
Sedan när man gasar upp o släpper gasen igen så är där ett pysande ljud någonstans ifrån.
Har precis bytt LLM o luftfilter då bilen gick bättre när LLM va urkopplad.
Någon som har några idéer el kunskap om detta?
Hjälp....
Med vänlig hälsning, Anders
Har fått felkod egr ventil för låg signal tidigare. Gjorde rent egr när den satt i bilen så gott jag kunde. Gick bra i 2 mil sedan återkom det. Några dagar efter när jag skulle lämna jobb så gick bilen som en påse nötter. Och fick fram dessa felkoder

Även tillägnas att bilen tappar varv. Står man stilla och hålet varvet på 2000 så hoppar de o faller efter någon sekund.
Sedan när man gasar upp o släpper gasen igen så är där ett pysande ljud någonstans ifrån.
Har precis bytt LLM o luftfilter då bilen gick bättre när LLM va urkopplad.
Någon som har några idéer el kunskap om detta?
Hjälp....
Med vänlig hälsning, Anders
Volvo V70N D5 AWD -06, Italien import, 18300 mil, utan Rails och strålkastartorkare, Har vida och håller på att lära mig de

- By 246