Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Gillar inte blanksvarta fälgar. Tycker ofta de ser kladdiga och billiga ut i färgen.
Användarvisningsbild
av crumpets
Jag kan hålla med. Blanksvart ser mest bra ut i teorin, sällan särskilt nice i verkligheten. När de är nytvättade ser de plastiga ut, men de blir extremt skitiga fort och ser då bara dåliga ut. Jag röstar för någon robust XC-fälg. Tycker dessa gör sig grymt bra på XC70. Lite ballongdäcksstuk är helt ok på den typen av bil enligt mig :)
Användarvisningsbild
av xerent
Om nu svart är fult i verkligheten, kanske det här kan vara ett alternativ också? 8,5x19" WSP-fälgar med "XC"-tema. Kanske är dom lite för breda för 235-däcken.

Bild
Användarvisningsbild
av crumpets
Jag gillar egentligen lite tjockare ekrar på XC-bilar men de där är riktigt snygga :) Ser robusta men ändå smidiga ut. De kan helt klart få en röst från mig!
Det beror nog på vilken bil det sitter på. Är det mycket matt plast eller matta svarta detaljer så är det kanske inte så snyggt. På min där det är blanka svarta detaljer tycker jag det blev snyggt. Det krävs att designen på fälgarna är ganska enkel med utan massa krusiduller.
Användarvisningsbild
av xerent
Hittade en bild på WSP-fälgen ur rätt vinkel så shoppade in den. Bra/anus?

Bild

Hittade också en bild på en vit XC70 med grå 19" Ocean Storm, som shoppades om till en mörkröd XC70 med svarta fälgar. Bra/anus?

Bild
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 39
Byta olja i 8-vxl automatlåda

Fegar och kör på Volvos själv men […]

Oj, aj.. Att mina mätare visar olika vet jag […]

Carplay trådlöst?