- tis 04 nov 2014, 06:01
tjena fick göra en riktig undanmanöver för en älg sent i natt ratten tog då i mot rätt bra just då :shock:
well gick ut å öppna locket var ett typ huum ljud från servo pumpen som jag uppfatta det.
la mig på backen o kolla lite och vad får jag se en liten olje pöl under på vänster sidan
rambalken blöt med servo olja fyller på (nästan tomt) för att ta mig hem det läcker och droppar så klart
humm ljudet försvan o ratten var med igen styr damasker är hela.
har varigt med om läckande styrväxel förr med då har nån damask varigt paj
och då på 240 som jag klarar att byta själv.
fattar inte riktigt hur det kan börja läcka då dessa är hela.
har heller inte hört sett kännt nåra symtom innan
var helt torrt för en vecka sedan o oljan kollade jag för lite sen.
funderar nu på nån tätnings glugga som jag är skeptisk till
pga andra projekt som tar pengar.
kan sånt där skit funka har jag nått att förlora på att testa o vilken glugga kan vara bäst?
älg jäveln och bilen tillsammans höll på att ta livet av mig så även fast jag håller på att ruttna på bilen är jag tacksam att jag lever än och fan själv får vänta ett tag till innan han tar mig :)
kommentarer o förslag i mottages tacksamt Med vänlig hälsning hasse.
well gick ut å öppna locket var ett typ huum ljud från servo pumpen som jag uppfatta det.
la mig på backen o kolla lite och vad får jag se en liten olje pöl under på vänster sidan
rambalken blöt med servo olja fyller på (nästan tomt) för att ta mig hem det läcker och droppar så klart
humm ljudet försvan o ratten var med igen styr damasker är hela.
har varigt med om läckande styrväxel förr med då har nån damask varigt paj
och då på 240 som jag klarar att byta själv.
fattar inte riktigt hur det kan börja läcka då dessa är hela.
har heller inte hört sett kännt nåra symtom innan
var helt torrt för en vecka sedan o oljan kollade jag för lite sen.
funderar nu på nån tätnings glugga som jag är skeptisk till
pga andra projekt som tar pengar.
kan sånt där skit funka har jag nått att förlora på att testa o vilken glugga kan vara bäst?
älg jäveln och bilen tillsammans höll på att ta livet av mig så även fast jag håller på att ruttna på bilen är jag tacksam att jag lever än och fan själv får vänta ett tag till innan han tar mig :)
kommentarer o förslag i mottages tacksamt Med vänlig hälsning hasse.
Det är lika bra o lägga ner hela skiten.