Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Braweheart
Ja då LillaBlå nu inte e med mig mer så åker jag denna "Släde" en riktigt LOWnSLOW 245:a GL -93..

Byte Jämt upp utan fälgar.. Släden har rullat 22700mil nu..
Dock är de sjukt mycket att göra med denna bil både in o utvändigt..

Här några bilder med mina Guldiga OZ fälgar..

Bild

Bild

Bild

Sen tog Jessica lite bilder med..

Bild

Bild

Bild

Bild

Mycket mer kommer att fixas på denna med tiden.. Men först skall flytt och jobb fixas..
Användarvisningsbild
av Braweheart
Felen avlöser varandra på biljäveln.. Började med en kylslang som brast redan andra dagen.. Sen 3 dagar senare upptäcker vi att styrservot läcker som ett såll.. Nu 3v senare brister en kylslang till :@
Inte nog med de utan när det läckaget e fixat så lägger startmotorn av.. Får ny imorn och då blir de en kväll i garaget igen
Användarvisningsbild
av Braweheart
Så idag var man ute och fixade med Släden och monterade blinkers o bakljus

Bild

Här de färdiga resultatet då.. Och jag vet bilen är skitig som fan.. Och de bjuder jag på..

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Sen var jag och felsökte släpvagns kontakten idag med och där hade jag kabelbrott så de e nu hjälpligt skarvat (tyvärr inga bilder på de)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Nu får du antingen ta och tvätta bilen, eller ut och åka på grus/grisvägar så blinkerserna blir lika skitiga som resten av bilen ;)

Personligen tycker jag dock att du skulle kört med halogen i pos.ljusen, så dom hade matchat dom pissgula halv-ljusen :P
Ser lite knasigt ut med olikfärgat ljus.
Användarvisningsbild
av Braweheart
White skrev:Fanken vad sådant gör mycket för utseendet.
Tackar.. Och ja de gör grymt Gött..
Lucif3r skrev:Nu får du antingen ta och tvätta bilen, eller ut och åka på grus/grisvägar så blinkerserna blir lika skitiga som resten av bilen ;)

Personligen tycker jag dock att du skulle kört med halogen i pos.ljusen, så dom hade matchat dom pissgula halv-ljusen :P
Ser lite knasigt ut med olikfärgat ljus.
Kör 5 mil om dagen så skitigt kommer de bli :)
Kommer ändras tids nog.. :)
Nexus skrev:Vad har du för lampor i position ljusen ?
Just nu sitter de dioder ifrån biltema där.. :lol:
Bromsbelägg

Köp från aeromotors. sålänge[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &au[…]

Jag brukar spänna in bultarna i skruvdragaren[…]

Godkända byglar ska väl duga. Varfö[…]