Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinB82
Idag åkte 20" hjulen av.
Och Ixion 18" hamnade åter på bilen, Den ska in på sin första besiktning snart. Besiktnings perioden börjar i November och tänkte att jag skulle försöka besiktiga den så fort som möjligt med sommarhjul på. För jag gillar inte när dom kör bromstest med nya dubbdäck å man ser att dubben flyger när dom tvångskör elhandbromsen.
Bild

Men kunde inte låta bli att provmontera en av dom nyköpta Regor fälgarna (vinterhjulen)
Men tyckte tyvärr inte alls att det såg bra ut :(
Kanske blir bättre när inte 20" sitter på bak, för man jämför ju mot dom, å då ser ju 17" hjulen ut som skateboardhjul :lol:
Bild
Kan hända att det får bli ett byte mot något större.

Är det någon mer än jag,som alltid lyckas att få hjul till förbannelse varje gång man byter bil :lol:
Konstigt nog så blir det alltid tre till fyra uppsättningar liggande i garaget.
Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Motståndsrörelsen. :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av grillchips
Finns ju alltid snyggare alternativ men dedär duger väl som vinterpuckar! Vill du inte ha dom så vet jag en V50 som gärna åker flerekrat även på vintern. ;)
Användarvisningsbild
av MartinB82
grillchips skrev:Finns ju alltid snyggare alternativ men dedär duger väl som vinterpuckar! Vill du inte ha dom så vet jag en V50 som gärna åker flerekrat även på vintern. ;)
Absolut finns det mycket snyggare fälgar, hittade ett par Fortuna på blocket som jag blev riktigt sugen på,
men torktumlaren sa upp sig, här om dagen.
Å det känns som jag är i större behov av en ny sådan än ännu en uppsättning hjul :lol:
Men jag ska ha dig i åtanke ifall jag känner för att skänka bort domma :wink: :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av grillchips
Hahaha! Det kanske var lika bra att plånboken fick fokusera på hushållet denna gång. ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20
Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Som rubriken lyder men min fundering är m&ari[…]

Hej, kul att jag hamnade i din tråd, inte […]

Som jag har förstått det så m&ar[…]