Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Robbi skrev:Tack för tipset om The Eagles, hade glömt dem. Såg en grym dokumentär om dem på Netflix igår.
Mmm, Netflix hade jag också gärna haft som app i bilen. Det hade varit en sån sak som hade kunnat få mig att välja till RSE. Perfekt till ungarna där bak och jag tror även att jag hade varit mycket mer villig att låta frun köra på långresorna också :lol:
Robbi skrev:Japp, ville ha extra skärmar också men det var sjuka pengar för det, typ 25.000:- vill jag minnas...Bild Är det någon som vet något billigare alternativ?
Jag hade först en tanke på att leta upp nackstöd med skärmar på skroten, hittade några på nätet för 2000-3000:- men det var fel färg. Sedan hade jag tänkt att koppla dem direkt till en PC i bagaget eller nått sånt... Men jag har lagt ner den tanken ett tag, vill inte sätta in nackstöd från en bil som rullat 15000mil i min som rullat 80mil ännu, tror det ser skabbigt ut.
Jag har även letat efter snygga hållare till surfplattor, men inte hittat något jag tycker matchar inredningen snyggt. Sen är inbrottsrisken stor om man inte plockar bort dem varje gång.
Men jag såg även nån annons på RSE eftermontering hos en återförsäljare(minns inte vilken) från 15.500:-, lite mycket kan jag tycka för vad man får. Men vem vet, i framtiden kanske även det är intressant.
Det är ju det som är grejjen med att streama via telefonen, du kan göra offlinelistor i Spotify och i extren kvalitet och sedan spela upp via blåtand. Tar ingen surf alls. Den dagen det kommer en bilapp där man kan skapa offlinelistor i extrem kvalitet, då jäklar. Tilks dess blåtandar jag musiken.

Hör ni Volvo, ja jag vet nog att ni smyger omkring här inne. Utveckla alltså en Spotifyapp där man kan både ladda ner och spela upp i extreme, samt skapa offlinelistor. Annars kommer jag att sprida ut att ni suger på detta och gå till konkurrenten med mitt utvecklingsförslag!
Elpriset

2700kr för drygt 1000kWh här, elhandel v[…]

Transmissionsolja till M66

ok, då låter Castrol:en som ett altern[…]

Hej! Bränslepumpen under förarstolen slu[…]

Hej! Fråga 1: Är det svårt att by[…]