Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nu på morgonen slutade allt att fungera, kan inte ens logga in.. :cry:
Börjar bli riktigt trött på VoC! Hur ser Volvo på trygghetsbiten kring VoC ? VAd händer när den första bilisten krockar
och bilen ej kopplar upp mot VoC, ingen hjälp skickas ?
Elmeholt skrev:Felanmäler ni alla som har problem med VOC till supporten, 020-94 80 80 ?
Det är ju bra om alla som har fel verkligen felanmäler, då ser dom omfattningen av felet osv.
Jajamen.
Imorse var det inloggningsproblem sa de.
Nu änvänder jag Volvo heater start appen ist.
manek skrev:
Elmeholt skrev:Felanmäler ni alla som har problem med VOC till supporten, 020-94 80 80 ?
Det är ju bra om alla som har fel verkligen felanmäler, då ser dom omfattningen av felet osv.
Jajamen.
Imorse var det inloggningsproblem sa de.
Nu änvänder jag Volvo heater start appen ist.
Oj den appen hade jag missat. Fick min bil för en vecka sedan, inte lyckats starta värmaren en enda gång (ganska kasst, då jag ändå betalat en del för att få funktionen). Men med den appen var den igång på 10sekunder, den verkar skicka sms direkt till bilen eller? Då bör den ju funka till 100%, 99.9% i alla fall :D
Får inte heater start-appen att funka alls. Kan inte trycka på nånting och hittar inga inställningar där jag kan ställa in nåt. :/

Edit ----
Äh, fanns ju i settings-appen i iPhone upptäckte jag nu, så glöm mitt inlägg.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

[…] och T5 finns endast med framhjulsdrift[…]

Min uppfattning är att AWD-systemet är p[…]

Vilket nr på säkringen är det?

Instabil styrning (XC70 -16)

Hejsan, Ny på forumet.. XC70 D4 Awd 2016. […]