Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

varför måste du ha en personlig servicetekniker?
Varför inte? Jag har en och har bara bra att säga om honom. Han kom självmant fram och hälsade på mig på Coop för några veckor sen och undrade hur det hade gått med oljeläckaget som han åtgärdade i våras.
av HVTH
grillchips skrev:Varför inte? Jag har en och har bara bra att säga om honom. Han kom självmant fram och hälsade på mig på Coop för några veckor sen och undrade hur det hade gått med oljeläckaget som han åtgärdade i våras.
Härligt med en PST som kommer ihåg en och kan koppla en bil till ett ansikte. Iofs har ju du en rätt så speciell bil men med mina erfarenheter av PST är det bara en marknadsföringsgrej och inte mycket mer. Tillhör gör ju dock att jag ofta har att göra med vad som måste vara Sveriges sämsta Bilia.. Men men..
HVTH: Absolut, min kanske utmärker sig från de flesta V50 han servar, men ändå. Jag hajade inte att det var han förrän han gick därifrån. :oops: :lol:
Jag förstår att man kan se det ur marknadsföringsperspektivet, i grund och botten är det ju det det handlar om eftersom företaget såklart vill tjäna pengar. Men jag tycker ändå det är skönt att komma till samma person som förhoppningsvis kommer ihåg en, eller iallafall ens bil och därmed bilens historik.

Nåväl, vi får inte glömma att trådstartaren faktiskt efterlyste en bra PST i sitt område, så nog med off topic och in med de som kan ge svar på detta. :D

Jag har varit med om nya däck som var helt sl[…]

Volvo 240 B230F går fettigt

Vilket Bosch system hade den gamla motorn och vilk[…]

D4 VEA dricker olja

Det har gått bra turbon är bytt och mot[…]

Felkod, problemet löst

Så grabbar. Efter en runda till skroten f&ou[…]