Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
Detta hör till den typ av TV som jag tycker är så extremt jobbigt att se. Om jag verkligen anstränger, anstränger, anstränger mig kanske jag lyckas sitta kvar tills första reklampausen. Men det finns absolut ingen motivation att sitta kvar när reklamen börjar, eftersom jag inte vill se resten av programmet.

Om man vill se dåliga bilförare, så är det betydligt roligare med Joel80s och andras dashcam-klipp på dåliga bilförare i verkligheten. :-)-)
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag tycker Adam Alsing är störtskön och kul att lyssna på. :D
Användarvisningsbild
av joel80
Allinug skrev: Om man vill se dåliga bilförare, så är det betydligt roligare med Joel80s och andras dashcam-klipp på dåliga bilförare i verkligheten. :-)-)
:-)-) :-)-)

Jag kollade första avsnittet och håller med om att det i många lägen känns tillgjorde, men att förarna också är fruktansvärt dåliga och inte har nån koll.

Sen skulle jag gärna se att dom skulle ha en referensförare med i programmet! Alltså en "vanlig" förare som gjorde övningarna så man ser hur lätt/svårt det är. T.ex den där vattenbanan undrar jag om man kan komma igenom utan att bli lite blöt.
Användarvisningsbild
av grillchips
Vissa övningar visar ju.. Adam (?), hur de ska göra.
Men ja, hade gärna provat på en del, vippbrädan bland annat. Är nog inte helt enkel ändå. :D
Användarvisningsbild
av Kloge
grillchips skrev:Flashback? :D
Vore intressant att läsa. Jag menar, som gårdagens avsnitt när de skulle över rampen, JA, plattan i mattan låter som en svinbra idé! :roll:
Kul för tittarna, men känns inte speciellt trovärdigt annat än att personen i fråga kanske vill leka pajas och få en aning mer än 15 seconds of fame.
Ja på Flashback https://www.flashback.org/t2463682
Signaturen Färjan Freddan har varit med för några säsonger sedan

Alla program är mer eller mindre skriptade,Lyxfällan,Arga snickaren,Gold Rush mm
av vigg
Vägrar se skiten. Mer fördummande än Kardashians(stavning?) som kärringen tittar på.
Ta dit 3 uppkörningskontrollanter och kör de för dåligt så dras körkortet in. Skulle det bli bra tv då? ;)
Så jävla uppgjort så man skäms åt dom som tittar på skräpet.
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]