Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sony
StefanN skrev:Det är samma speglar som jag har, och det är inte svårt men allt beror ju på vilken nivå man anser att man ligger på. Man kan ju inte ta i allt man har då går ju nåt sönder så klart.

Nu är det inte viktigt längre som sagt men om du har bilen som står i ditt info då är det inte samma speglar. Blinkers är mycket större på din backspegel än på den senaste. Men som sagt jag vill i te dra i gång nån diskution kring detta. Kromade kåpor är 10ggr. Svårare att montera än färganpassade.
av Rudolfs
Rolle85 skrev:plast i dip?
Googla plastidip så hittar du massor, Det är en gummifärg typ.
av spelkvist
jag har ett par till s60/v60, helt nya ej använda! fick med dessa när jag hämtade ut min r-design förra veckan, du kan få dom för 700. pma om du är intresserad
Användarvisningsbild
av sony
spelkvist skrev:jag har ett par till s60/v60, helt nya ej använda! fick med dessa när jag hämtade ut min r-design förra veckan, du kan få dom för 700. pma om du är intresserad
Fick du extra på köpet?
av HVTH
sony skrev:
spelkvist skrev:jag har ett par till s60/v60, helt nya ej använda! fick med dessa när jag hämtade ut min r-design förra veckan, du kan få dom för 700. pma om du är intresserad
Fick du extra på köpet?
R-design går inte att beställa utan kromade/blanksvarta backspeglar, om man vill ha i sin egen kulör så fixas detta hos ÅF innan leverans och då får man sina orginal med sig hem. Antar att det är det som skett här.
Dålig broms

I höstas köpte jag en huvudbromcylinder […]

Kopplingen tar högt upp.

Jag har läst på litegrann. Om man har e[…]

Jag tror vi kommer får en Europesisk Trump. […]

Teknikens värld har testat 5 olika dimensione[…]