- lör 25 okt 2014, 02:41
Det den kommer att brukas till kommer troligen vara lite längre sträckor, och troligen med kompisar (mestadels en passagerare). ett fåtal gånger jag kommer att behöva packa den med mycket, inte så pass ofta ett det ska behövas ett större utrymme. Jag är inte speciellt kräsen av hur jag sitter, sitter till 95% bara på trästolar när jag är hemma haha.
Det som jag antar att den mest kommer att användas till är att ta mig till jobbet och hem igen vilket är en tur på 20min ungefär.
milktrucker skrev:S80 är en större variant som är tänkt till äldre människor och människor som vill åka finare, den är tänkt att ta upp konkurrensen med tyskarnas stora fina bilar och den byggs också om till både limo och ambulans. Ska locka mercedesfolket, typ. Det är därför den har stor motor och gott om utrymme.Tackar för info!
S60 är mer ungdomlig och sportig. Smidig bil som också har mindre fel på bilbesiktningen.
Satsa på 03 och framåt, gärna 2004 o uppåt. S60 är ingen hit i baksätet, men garanterat en ungdomsbil.
S80 har mycket bättre komfort, men har lite gubbe-karaktär.
som ungdom bör du jämföra försäkringskostnaden för både S60 och S80 med varierande motoralternativ. Allt som har turbo eller över 150 hk brukar kosta mer i försäkring.
tag reda på dina behov, ska du köra kompisar?
mycket packning?
behov av komfort för långfärder?
Det den kommer att brukas till kommer troligen vara lite längre sträckor, och troligen med kompisar (mestadels en passagerare). ett fåtal gånger jag kommer att behöva packa den med mycket, inte så pass ofta ett det ska behövas ett större utrymme. Jag är inte speciellt kräsen av hur jag sitter, sitter till 95% bara på trästolar när jag är hemma haha.
Det som jag antar att den mest kommer att användas till är att ta mig till jobbet och hem igen vilket är en tur på 20min ungefär.
Allt som har turbo eller över 150 hk brukar kosta mer i försäkring.Tack för att du tar upp det hade nästan glömt bort det själv! jag ska ta mig en titt på det direkt!