Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av Andis
Tog en snabb titt i bolagsregistret.

Kanske försäljningen på blocket var till sig själva från sig själva. Eller blev det ny regi?

Flera bolag med samma styrelse medlemmar ser ut att vara hela familjen som är inblandad samma efternamn på i stort sett alla i dom 3 bolagen har jag för mig.
Kommer inte lus läsa Alla kopplingar. Överlåter det till någon annan.

Synd att det verkar lite si och så dom hade fina annonser kommer jag ihåg. Ägaren skulle kanske i stället för att ha bilverkstad börja med marknadsbyrå han verkar bra på det.
Användarvisningsbild
av crumpets
SvenB skrev:
crumpets skrev:De sålde företaget på blocket för nåt år sen också, så det är nog ny regi(om de fick den såld!).
Nja var det så? Jag vet att de sålde lokalen på Södra Långgatan i Solna. Eventuellt kunde man få köpa verkstadsutrustningen också. Men om man "googlar" på firman ser det ut som de fortfarande kör med samma "stuk" på verksamheten, att lura kunden. ??:-/
Aha! Bytte de lokal då bara men behöll företaget?
Andis skrev:Tog en snabb titt i bolagsregistret.

Kanske försäljningen på blocket var till sig själva från sig själva. Eller blev det ny regi?
Så kan det ju också vara. Konka för att bli av med skulderna och sedan sälja till bror/kusin verkar ju vara standard i många branscher.
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
ryktet om solna bil teknik har tom tagit sig in i dom djupa Närke skogarna för kännedom.

Med vänlig hälsning hasse.
Användarvisningsbild
av crumpets
Som någon sa i andra tråden, det är ju möjligt att det var en ren slump att de gjorde ett bra jobb. Men de har ju fått enormt mycket usel publicitet så det är ju inte 100% omöjligt att de tagit sig i kragen. Det vore intressant med lite nyare kundfeedback, det mesta på forumen är ju några år gammalt.
Användarvisningsbild
av grillchips
Solna Bilteknik ligger ett stenkast från där jag bor och det är en del här i området som lämnat in sin bil där och är allt annat än nöjda. Artikeln och inslaget i den andra tråden diskuterades lite på en av områdets Facebook-sidor och 9/10 var absolut inte övertygade trots nyheten.
Användarvisningsbild
av grillchips
Ryktet sprider sig väl inte tillräckligt fort, eller så finns det enstaka kunder som har bra erfarenheter och fått ett bra pris så en del chansar..
Kamremsdrev vevaxel

Sant, då lär det inte få plats ng[…]

Ökad komfort med 17”

Har sett väldigt många annonser med jus[…]

Front v70 stöldbegärligt

V70 från 2000 och framåt har varit h&a[…]

Skumt fel b230ft

Hur myckel laddade turbon INNAN byte av toppacknin[…]