XC90_Executive skrev:När beställde du D6:an?Första dagarna i oktober.
Moderator: Moderatorer
XC90_Executive skrev:När beställde du D6:an?Första dagarna i oktober.
Primus skrev:Vad är det för kaross? V/S/XCXC90_Executive skrev:När beställde du D6:an?Första dagarna i oktober.
Strebern skrev:D6 finns bara med V60 i dagslägetPrimus skrev:Vad är det för kaross? V/S/XCXC90_Executive skrev:När beställde du D6:an?Första dagarna i oktober.
Primus skrev:Idag hände något överraskande. Min bilhandlare ringde och berättade att bilen kommer till dem v 48 och de kan leverera bilen till mig i början på v 49. PÅ "Min Volvo" så är den fortfarande bara orderlagd och planerad leverans v 49. Lite modigt av dem att ringa och boka in bilen redan nu, eller? Har D6 förkörsrätt i produktionen så att de i princip alltid håller tiderna?Beställde min bil 30 september (V60 T6 2.0) prel lev var då V.48. Bilen gick i onsdags förra veckan till 1:a steget i produktion (plåt) på minvolvo och levtid gick till V.47.
Strebern skrev:Primus skrev:Idag hände något överraskande. Min bilhandlare ringde och berättade att bilen kommer till dem v 48 och de kan leverera bilen till mig i början på v 49. PÅ "Min Volvo" så är den fortfarande bara orderlagd och planerad leverans v 49. Lite modigt av dem att ringa och boka in bilen redan nu, eller? Har D6 förkörsrätt i produktionen så att de i princip alltid håller tiderna?Beställde min bil 30 oktober (V60 T6 2.0) prel lev var då V.48. Bilen gick i onsdags förra veckan till 1:a steget i produktion (plåt) på minvolvo och levtid gick till V.47.
Verkar generellt ligga på runt 7 veckors levtid på Torslanda just nu för icke OR-bilar, och då är 1 av veckorna handlarens vecka.
Rudolfs skrev:Reviderat! 8)Strebern skrev:Primus skrev:Idag hände något överraskande. Min bilhandlare ringde och berättade att bilen kommer till dem v 48 och de kan leverera bilen till mig i början på v 49. PÅ "Min Volvo" så är den fortfarande bara orderlagd och planerad leverans v 49. Lite modigt av dem att ringa och boka in bilen redan nu, eller? Har D6 förkörsrätt i produktionen så att de i princip alltid håller tiderna?Beställde min bil 30 oktober (V60 T6 2.0) prel lev var då V.48. Bilen gick i onsdags förra veckan till 1:a steget i produktion (plåt) på minvolvo och levtid gick till V.47.
Verkar generellt ligga på runt 7 veckors levtid på Torslanda just nu för icke OR-bilar, och då är 1 av veckorna handlarens vecka.
säker på att du beställde din bil om nio dagar? ;)
Det sitter ett "service uttag" i kabelh&[…]