Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
XC90_Executive skrev:Självklart svarta speglar! :D

Välj till 19" också 8)

Klimatpaketet och driversupport-paketet hade jag inte köpt någon bil utan heller.
Detta är en vis man.
Användarvisningsbild
av sony
LazerHawke skrev:ni som kör s60 idag hur anser ni om bagageutrymmet när det kommer till väskor etc??
Min bror har en s60 och man kan packa mer än man tror men man måste planera
Användarvisningsbild
av LazerHawke
sony skrev:
LazerHawke skrev:ni som kör s60 idag hur anser ni om bagageutrymmet när det kommer till väskor etc??
Min bror har en s60 och man kan packa mer än man tror men man måste planera
såg att bakluckedämparnas utrymme stjäl en del yta dock
av 122Sport
Det går i rejält med väskor, min säljare skickade även med några specialanpassade väskor som "present" när jag köpte min, finns till flera olika Volvomodeller.
Sedan går det ju bra att vika baksätet i sektioner om det ska med mer prylar.
Fick plats med vinterdäcken på 19" utan problem med vikt säte idag.
Användarvisningsbild
av LazerHawke
122Sport skrev:Det går i rejält med väskor, min säljare skickade även med några specialanpassade väskor som "present" när jag köpte min, finns till flera olika Volvomodeller.
Sedan går det ju bra att vika baksätet i sektioner om det ska med mer prylar.
Fick plats med vinterdäcken på 19" utan problem med vikt säte idag.
bakluckegångjärnen hindrade ej??
Användarvisningsbild
av LazerHawke
är det möjligt be om toning av rutorna då man beställer ny bil? hur mycket extra kostnad i såfall??

sätts R-Design paketet på hos bilhandlaren??
R-designspaketet sätts på i fabrik, tyvärr så tonar dom inte bakrutorna i fabrik men på s80 gör dom det ?:-/ dock så kan man beställa med tonade rutor', antingen gör dom det hos återförsäljaren eller så lägger dom ut arbetet på någon annan firma. :)
Användarvisningsbild
av LazerHawke
simonhalmstad skrev:R-designspaketet sätts på i fabrik, tyvärr så tonar dom inte bakrutorna i fabrik men på s80 gör dom det ?:-/ dock så kan man beställa med tonade rutor', antingen gör dom det hos återförsäljaren eller så lägger dom ut arbetet på någon annan firma. :)
Va så jag misstänkte ;)

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]

Jag måste nog säga att jag inte rikti[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och p[…]