Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
NCR skrev:Varningen på min kommer när det är typ 1 liter kvar, då stängs även sprutet på lyktorna av för att spara vatten. Gul triangel lyser bara när varningen dyker upp och inte hela tiden.
Om man har högtrycksspolingen av glasen, vi med gamla hederliga torkare får sprut på allt ändå.

/L
av Daddan
Säkert en högprioriterad bugg att rätta till ;)
Användarvisningsbild
av greeeken
NCR skrev:Varningen på min kommer när det är typ 1 liter kvar, då stängs även sprutet på lyktorna av för att spara vatten. Gul triangel lyser bara när varningen dyker upp och inte hela tiden.
Vad har du för årsmodell?
På min 01-a lyser triangeln tills jag fyll på spolarvätska
Användarvisningsbild
av CarMan
Daddan skrev:Säkert en högprioriterad bugg att rätta till ;)
Jag tror den är fixad
Användarvisningsbild
av MartinS
greeeken skrev:Vad har du för årsmodell?
Om du läser precis första meddelandet i den här tråden, i första meningen så står det, snyggt och prydligt.

/Martin
Användarvisningsbild
av greeeken
MartinS skrev:
Om du läser precis första meddelandet i den här tråden, i första meningen så står det, snyggt och prydligt.

/Martin
Hur ofta läser du igenom en tråd innan du skriver nått i den.
Du lär knappast läsa igenom alla inlägg innan varje ggn du ska skriva här.
Användarvisningsbild
av Bosa
greeeken skrev:Hur ofta läser du igenom en tråd innan du skriver nått i den.
Kanske inte hela tråden men trådskaparens inlägg kan ju vara relevant att läsa. ;)

Yoda meddelar: 03:a han har ja.
Användarvisningsbild
av MartinS
greeeken skrev:
MartinS skrev:

/Martin
Hur ofta läser du igenom en tråd innan du skriver nått i den.
I stort sett varje gång vill jag nog påstå. Att inte läsa ens det första meddelandet, då vet man ju inte ens vad tråden handlar om.

/Martin
av NCR
greeeken skrev:
Vad har du för årsmodell?
På min 01-a lyser triangeln tills jag fyll på spolarvätska
Kan det vara "V70 -06" möjligtvis... :)
av Perris
När jag starta bilen så fanns inget meddelande kvar och "triangeln" lyser inte den heller.......Får kanske ta och kolla alla anlutningar för att försöka åtgärda felet. Känns lite dumt när det som i går fanns ett meddelande att läsa där det sa att jag skulle fylla på. Jag hade ju uppenbarligen redan märkt et eftersom inget vatten kom. Hade förstått om det inte var så att jag hade riktigt med vätska i som skka tåla upp till 20 minus. och att det hade frusit.
Man ska väl i och för sig vara glad att det inte är något större problem.......

Tack för Ert engagemang !!

Mvh / Perris

Red painted Volvo brakes with Brembo stickers on.

Är det inte bytt egr och egr kylare på […]

Tysta sommardäck V90

Ett däck som är homologiserat och mä[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy

Snyggt! Bävar inför bromsjobbet, det ver[…]