Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Vojje
LazerHawke skrev:Alla eventuella stopp på banan påverkar...
trodde inte bandet stannade på Torslanda a la Toyota där personalen kan dra i nödstoppet
av Rudolfs
volvobrasse skrev:Jag hamnar längre och längre bak i kön sedan en vecka tillbaka! Är det någon hör som råkat ut för samma fenomen? :)

Jag låg på 6184 när jag fick inloggningen men var nere på 5930 och nu uppe på 6220 och 17 veckors leverans tid. Jag vart lovad 12, så han kommer nog få hitta på något för o trolla.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Rudolfs skrev:
volvobrasse skrev:Jag hamnar längre och längre bak i kön sedan en vecka tillbaka! Är det någon hör som råkat ut för samma fenomen? :)

Jag låg på 6184 när jag fick inloggningen men var nere på 5930 och nu uppe på 6220 och 17 veckors leverans tid. Jag vart lovad 12, så han kommer nog få hitta på något för o trolla.
Vilken modell har du beställt? Samt har du haft 17 veckors levtid hela tiden, eller har även detta ändrats?
Användarvisningsbild
av GustavE
Min bil kom till återförsäljaren kring klockan 17:00 en torsdag, hämtade den klockan 09:00 direkt när dom öppnade på fredagen :D

När jag hade hämtat min bil och hade den hemma i garaget visade Min Volvo köplats 1963.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
GustavE skrev:Min bil kom till återförsäljaren kring klockan 17:00 en torsdag, hämtade den klockan 09:00 direkt när dom öppnade på fredagen :D

När jag hade hämtat min bil och hade den hemma i garaget visade Min Volvo köplats 1963.
Haha:)
av Rudolfs
volvobrasse skrev:
Rudolfs skrev:

Vilken modell har du beställt? Samt har du haft 17 veckors levtid hela tiden, eller har även detta ändrats?
V60 D4 AWD VOR med tacklucka o lite annat. Han sa 12 innan vi beställde när jag fick inloggningen förra veckan så har det alltid varit 17 veckor.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Rudolfs skrev:
volvobrasse skrev:
Rudolfs skrev:
V60 D4 AWD VOR med tacklucka o lite annat. Han sa 12 innan vi beställde när jag fick inloggningen förra veckan så har det alltid varit 17 veckor.
Ok, till mig sa dom 8 v men jag har från början haft 13v på min volvo. Just nu 10 v kvar (efter 3v väntan). Veckonumret verkar ok för mig, men könumersiffran verkar leva sitt eget liv:)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 203
Instabil styrning (XC70 -16)

Jag har liknande problem. Hur känns det n&aum[…]

Köpråd V60 Recarge

Elvärmare jag tycker allt den höll m&ari[…]

Sänka volvo 740 40mm?