Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Första ägaren var i 60-års åldern. Statistiskt sett har han lyssnat mer på P1 än Energy. Kan vara en förklaring :wink:
Lyckligtvis är ISOFIX ändå ikryssat så man får avstängningsbar airbag.

Har kollat vidare på ägandet bilen har haft två privatpersoner som ägare. Första ägaren i 60 års åldern och den andra något yngre med sina 58 år. Känns bra på nåt sätt att bilen bara varit gubbägd.

Lyckades nu också få ner försäkringen ytterligare genom Aktsam så nu kostar bilen mig 1800kr/år mer än V60in. Känns som skillnaden i risk är större än så men jag klagar definitivt inte.
Höj ljudet!

[youtube]
[/youtube]
Nu tror jag du får sluta "Lövet", innan jag går ner och sparkar på min "bil". Avundsjuk, inte ett dugg :D :-)-)
Mja, tomgångsvarvning kommer ni nog aldrig få se. Tänk på att jag ska bo kvar här också :wink:

Lite accelerationer för att få fram mer ljud är nog inte omöjligt.
I den aktuella filmen är motorn iskall också.
Mycket härligt ljud i den. :D Synd att volvo dämpar ljudet så himla mycket i sina V8:or även om dom också har ett härligt ljud ;)
S80 V8an låter magiskt. Faktiskt bättre med originalavgas än vad BMWn gör. S80 V8 är något jag var väldigt nära att köpa för ungefär ett år sedan men det blev inte av. Tyckte det var för opraktiskt med sedan då :???: Märkligt hur krav kan åsidosättas när man blir sugen på nåt...
Är lite på jakt efter en S80 V8 men måste få sålt min XC70 först. De som ligger ute nu är typ lägt utrustade för att va en V8:a ;) Finns en 10:a som är riktigt fin men den är på tok för dyr. Eller dom som är lite intressanta är alldeles fel prissatta. Dyker det upp en magic blue med beige softskinninredning/executive med ljusklädsel + modern wood panelinlägg , driver support, four-c, premium sound m.m så kan det bli intressant, men det är kanske för mycket krav för att ens kunna hitta någon. :P

Annars känns denna som ett bra köp en 12:a så man får med sensus m.m ,känns som den ligger bra till i pris. :) http://www.blocket.se/skaraborg/Volvo_S ... ?ca=20&w=3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]