...

Moderator: Moderatorer

Jag inser att jag är otroligt gubbig när det bästa i ditt inlägg här ovan (inte sagt att resten är dåligt på nått vis) är att du använder ordet omständligt korrekt! Och inte skriver omständigt! Inser hur sjukt det är att jag sitter och njuter av det.. men så är det! :D
+1
mobe skrev:Jag tror mig veta vad det där med att ett antal bilar bara har DRL på vid dåligt väder beror på. Körde en Kia sportage häromdagen på den måste ljusreglaget stå i läge 0 för att DRL ska fungera. Sen måste man själv vrida det till halvlljus för att halvljus och bakljus ska lysa, detta då det inte fanns något automatiskt läge. Gissar att många då glömmer att vrida det till halvljusläge när det blir lite sämre väder. Sen finns det troligen dom som har den står i läge 0 även fast det finns ett autoläge bara för att man vill ha DRL även fast det är mörkt eller dåligt väder för att det ser snyggare ut.
För att kunna glömma nåt måste man först känna till hur det fungerar, och jag tror det är där skon klämmer. Folk kan inte använda sin bil.

Det är också orsaken till att folk kör på 0 fast det finns ett autoläge.
Jag satte ihop en kort film på en sekvens som förundrar mig!
Det är andra gången på bara en månad som en förare blir tok-aggressiv och kör taktiken "sakta ner jättemycket framför någon på motorväg".
Jag förstår inte riktigt hur man kan ta det så hårt om någon försöker meddela att man blir bländad..

[youtube]kng8WTVUZkk[/youtube]

Jag skulle kunnat släppt det när han hade passerat.. men jag blev bländad rejält (Vet inte om det var felställda dimljus också) och ville få honom att släcka dem.
Ny video uppe!

Jag har lyckats med några idiotiska saker den här gången också.. ett par klipp på slutet som jag inte är så stolt över.

[youtube]opifIYap5qA[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=opifIYap5qA
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 356

Testat med injection cleaner? Kompressionsprov gj[…]

Varför byta? Där är ju beägg k[…]

AC problem Volvo S80 2000